UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор ОС Unix в Києві
  5. Адміністратор ОС Unix
Запропонувати вакансію
Бугаєнко Олександр

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАдміністратор ОС Unix

Заблоковано
65 000 грн.
 10 грудня  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; ЗМІ, TV, Радіо; Телекомунікація та зв'язок
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Інженер з комп'ютерних систем (Адміністратор ОС Unix)
Kyivstar (Телекомунікації), Київ
01.2021 − По теперішній час (4 роки 11 місяців)

У ролі Інженера з комп'ютерних систем адміністрував операційну систему Unix я управляв корпоративними серверами, вирішуючи завдання щодо налагодження та підтримки інфраструктури. Розробляв та впроваджував стратегії забезпечення безпеки даних та резервного копіювання. Забезпечував високий рівень доступності системи та ефективне вирішення проблем для забезпечення безперебійної роботи корпоративного середовища.• Видача віртуальних машин з OS Linux server.

• Встановлення OS на фізичні сервери та її налаштування.

• Створення користувачів та контроль sudoers прав

• Створення "gold" образів для віртуальних серверів.

• Troubleshooting • Відкриття кейсів

• Оброблення звернень адміністраторів та інцидентів моніторингу

• Консультації по діючим та новим проектам.

• Реалізація налаштувань для підвищення кібербезпеки.

• Супровід нових проектів згідно внутрішніх вимог та процедур компанії.

• Усунення вразливостей рівня ОS.

• Автоматизація рутинних задач за допомогою ansible playbook/AWX/Ansible Automation Platform.

• Розробка і актуалізація внутрішніх процедур та інструкці

.• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів.

• Дотримання корпоративної культури та цінностей

• Розвиток інфраструктури згідно стратегії компанії.

• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

• Постійне навчання та розвиток професійних навичок.

• Планування та організація своєї роботи

• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.

• Адаптація до нових умов роботи.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Інженер з комп'ютерних систем (відділ підтримки робочих місць)
Kyivstar/Київстар (Телекомунікації / Зв'язок ), Київ
08.2016 − 12.2020 (4 роки 3 місяці)

Повний супровід та підтримка робочих місць співробітників компанії (Service Desk).

• Видача/заміна обладнання для нових та діючих співробітників компанії.

• Створення "gold" бразів Windows OS та встановлення їх на нове обладнання.

• Актуалізація та оновлення OS Windows на діючому обладнанні.

• Супровід принтерів - усунення несправностей / заміна картриджів / передача на гарантійний ремонт.

• Встановлення стандартного та специфічного програмного забезпечення, вирішення неполадок у випадках помилок при роботі з ПЗ.

• Діагностика несправностей на комп'ютерах та ноутбуках рівнів Hardware /OS та їх усунення.

• Адміністрування Windows Deployment Services.

• Написання інструкцій для роботи з ПЗ.

• Перенесення данних зі старого обладнання на нове.і таке інше.

Оператор call-centre в телекомунікаціях
IPNET™ (Телекомунікації / Зв'язок ), Київ
08.2015 − 07.2016 (10 місяців)

У моєму досвіді як оператора call-центру в телекомунікаціях мої обов'язки включали відповідь на вхідні дзвінки від клієнтів, консультування щодо послуг та розв'язання їх проблем. Я активно використовував системи CRM для реєстрації звернень та ведення бази даних. Мої навички спілкування і вміння ефективно вирішувати конфліктні ситуації допомогли підвищити рівень задоволеності клієнтів та знизити час очікування в черзі.

Спеціаліст технічної підтримки бізнес-корпоративних клієнтів
Укртелеком, ПАТ ( Телекомунікації / Зв'язок ), Київ
08.2013 − 07.2015 (1 рік 10 місяців)

Надавав технічну підтримку та консультував корпоративних клієнтів з питань функціонування програмного забезпечення та обладнання. Вирішував проблеми з підключенням до мережі, налаштуванням пристроїв та усуненням несправностей. Забезпечував швидке вирішення технічних проблем.• Старший зміни • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів• Постійне навчання та розвиток професійних навичок• Фіксація звернень в системі CRM

Освіта

Державний університет інфраструктури та технологій  (Київ)
Інфраструктура і рухомий склад залізниці
повна вища, 09.2008 − 06.2013 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Ansible Linux Automation 2025
 Advanced Bash Scripting 2021

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Адміністратор
Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  • Повне обслуговування ПК/ноутбуків - діагностика, заміна деталей, встановлення ОС/ПО, налаштування і т.д. • Базові навички налаштування CISCO маршрутизаторів/комутаторів. Розуміння таблиць маршрутизації. • Діагностування HDD та відновлення даних. • Тестування обладнання. • Знання та робота з Actove Directory / часткове адміністрування. • Робота з IPA Unix • Встановлення та налаштування ОS Linix Desctop/Server (RedHat подібних) • Навички роботи з VMWare/vSpfere • Стресостійкість • Комунікацій навички • Самодисципліна • Навички роботи з ansible, написання playbook • Адаптивність до змін; • Самостійність.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору