RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Billing Support Manager в Киеве
  5. Billing Support Manager
Предложить вакансию
Резюме Billing Support Manager
Дворник Ирина

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Billing Support Manager

Заблокировано
54 000 грн.
 23 июля 2021  Город: Киев
Возраст:34 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Бухгалтерия, финансы, учет/аудит; Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Billing Support Agent
Bi-Online Solutions (Financial Market), Киев
09.2017 − По настоящее время (6 лет 7 месяцев)
  • KYC, fraud prevention
  • Payment processing
  • PSPs (onboarding process, integration, cascading)
  • Monthly/yearly reports
  • Transaction results analysis
  • Researching and reviewing billing issues, resolving concerns
  • Creating new standard operating procedures improving billing accuracy and cash flow
  • Manual refunds on a daily basis
  • Collaboration with the Development Team and communication with external providers for troubleshooting
  • Monitoring the process of payments, optimization
Customer Support Representative
Bi-Online Solutions (Financial Market), Киев
08.2015 − 08.2017 (2 года )
  • Identified and escalated issues
  • Maintained customer satisfaction
  • Provided excellent customer service by efficiently resolving issues and responding to inquiries
  • Organized customer information and account data for business planning and customer service purposes
  • Audited customer support procedures and collaborated regionally to promote standardization across all office
Customer Support Representative
Fosa International (Online Gambling), Киев
05.2013 − 06.2015 (2 года 1 месяц)
  • Provided exceptional and professional service to the existing and potential clients in order to maintain high customer satisfaction rates, increase customer loyalty and boost sales.
  • Built strong relationships with the field operations team to support business development opportunities and improve service.
  • Recommended potential products or services by collecting customer information and analyzing customer needs.

Образование

Kyiv National University of Culture and Art (Запорожье)
Faculty of Management and Business, International travel agent
полное высшее, 09.2006 − 06.2011 (4 года 9 месяцев)

Знание языков:

Английский - Выше среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: DoughFlow, Praxis, CRM.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Photography, handmade
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Remote access, flexibility, regular trainings or meetings

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх