UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Billing Support Manager в Києві
  5. Billing Support Manager
Запропонувати вакансію
Резюме Billing Support Manager
Дворник Ирина

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяBilling Support Manager

Заблоковано
54 000 грн.
 23 липня 2021  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Billing Support Agent
Bi-Online Solutions (Financial Market), Київ
09.2017 − По теперішній час (7 років 2 місяці)
  • KYC, fraud prevention
  • Payment processing
  • PSPs (onboarding process, integration, cascading)
  • Monthly/yearly reports
  • Transaction results analysis
  • Researching and reviewing billing issues, resolving concerns
  • Creating new standard operating procedures improving billing accuracy and cash flow
  • Manual refunds on a daily basis
  • Collaboration with the Development Team and communication with external providers for troubleshooting
  • Monitoring the process of payments, optimization
Customer Support Representative
Bi-Online Solutions (Financial Market), Київ
08.2015 − 08.2017 (2 роки )
  • Identified and escalated issues
  • Maintained customer satisfaction
  • Provided excellent customer service by efficiently resolving issues and responding to inquiries
  • Organized customer information and account data for business planning and customer service purposes
  • Audited customer support procedures and collaborated regionally to promote standardization across all office
Customer Support Representative
Fosa International (Online Gambling), Київ
05.2013 − 06.2015 (2 роки 1 місяць)
  • Provided exceptional and professional service to the existing and potential clients in order to maintain high customer satisfaction rates, increase customer loyalty and boost sales.
  • Built strong relationships with the field operations team to support business development opportunities and improve service.
  • Recommended potential products or services by collecting customer information and analyzing customer needs.

Освіта

Kyiv National University of Culture and Art (Запоріжжя)
Faculty of Management and Business, International travel agent
повна вища, 09.2006 − 06.2011 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: DoughFlow, Praxis, CRM.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Photography, handmade
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Remote access, flexibility, regular trainings or meetings

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору