Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Підобід Зоя Миколаївна.
Бажана посада: Головний бухгалтер/фінансовий директор
Дата народження: 22 жовтня 1981р., вік: 42роки.
Сімейний стан: цивільний шлюб, маю доньку - 22роки
Адреса: Київська область
(планування переїзду по месцю роботи)
Телефон: (095) 731-34-94
E-mail: 0676880516@ukr.net.
Освіта: Вища.
Київська академия міжнародної економіки та межнародних відносин (Київ, Украина).
Економіст, викладач економіки, факультет: экономіка підприємства.
Життєва активність та бажання працювати на результат..
Навички роботи з компьютером:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access, Outlook). Навички роботи з интернет браузерами (Internet Explorer, Opera, MozillaFirefox, Google). Електронною поштою (Outlook Express, gmail.com, mail.ru, ukr.net, та багато інших). Електронна здача звітності (M.E.Dok, електронний кабінет. Бест Звiт Плюс, Арт-Звіт, Соната, Free zvit). Системи: «Предприятие1С» УПП и УТП, версии 7.7, 8.2, 8.3, «Казна», Барс». Електронний документообіг: Вчасно, M.E.Dok, FlyDoc, One Syns, та інші. Клієнт-Банк ( всіх банків)
Професійні навички:
Одночасне ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох підприємств.
Успішний досвід проходження перевірок із боку податкових органів, фінансової інспекції та інших контролюючих органів.
Навички керівництва колективом.
Постійне вивчення та застосування у роботі нових законодавчих актів, інструкцій, поправок.
Домагаюся поставленої мети, швидко навчаюся.
Комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, маю навички врегулювання конфліктних ситуацій, чесна, охайна, терпляча. Ефективно планую свій час, є відчуття такту.
Відмінний адміністратор та переговорник (адже немає ситуацій, які не мають рішень)
Досвід роботи:
04.2023р по 10.2023р – Приватне орендне сільськогосподарське підприємство «Геворг» - головний бухгалтер.
Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:
1 ТОВ – оренда нежитлових приміщень, 1 ФГ – с/г виробництво, 1 ФОП – с/г виробництво, 1 ФОП - автоперевезення, 1 ФОП – надання косультативних послуг, 3 ФОП – магазин-кафе, 1 ФОП – ресторан-готель.
Підпорядкування: Власнику.
В підпорядкуванні: 1 бухгалтер, 1 юрист, 2 завідувач складом..
Обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.2);
• управління грошовими коштами та оборотним капіталом підприємства, банківських та касових операцій за основними та депозитними рахунками;
• контроль за розрахунком/виплати аванс/заробітна плата, формування звіту об’єднана ЄСВ, 1ДФ;
• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової, бухгалтерської та статистичної звітності;
• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків за пайовиків та землю;
• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, реєстрація ПН та РК, розблокування ПН. формування декларацій з ПДВ;
• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;
• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов'язаних з ними документами;
• контроль обліку ОЗ та ТМЦ;
• управління витратами та прибутком, розрахунок собівартості;
• фінансове прогнозування;
• податкове планування та облік.
06.2022р по 03.2023р - Товариство з обмеженою відповідальністю «Слобода КО» (Ліцензіат НКРЕКУ у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення) - головний бухгалтер з функціями фінансового директора.
Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:
1 ТОВ – оренда нежитлових приміщень, 4 ФОП – магазин-кафе, 2 ФОП – автоперевезення.
Спеціалізація основного підприємства:
1. Теплопостачання (виготовлення пари з газу та нетрадиційних видів палива (пелети, тріска));
2. Ценралізоване водопостачання та водовідведення;
3. Цех із виготовлення безалкогольних напоїв; постачання води та кулерів для офісів;
4. Цех із виготовлення вуглекислоти;
5. Цех сушіння барди (виготовлення мінеральних добрив);
6. Цех із виробництва дерев'яної тари;
7. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур свого виробництва (900га) та надання послуг іншим організаціям;
8. Надання послуг перевезення (с/г культур, вуглекислоти, спирту, вод, концентрату вологої барди);
9. Мережа магазинів, кафе-бар.
Підпорядкування: Генеральному директору.
В підпорядкуванні: 1 заступник , 3 бухгалтера, 1 касир, 1 юрист, ІТ отдел, 6 керівників підрозділів.
Обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);
• контроль за своєчасним складанням податкової та іншої звітності/оплата податків;
• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними та валютними рахунками;
• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;
• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, декларації з акцизу, звіти щодо використання надр землі, викидів в атмосферу;
• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу валютних Договорів;
• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;
• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;
• управління витратами та прибутком;
• супровід податкової та аудиторської перевірок;
• податкове планування та облік.
07.2021р по 02.2022р – Товариство з обмеженою відповідальністю «Іванків Агро бізнес» - Начальник відділу бухгалтерського обліку та аудиту.
Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:
4 ФОП – магазин-кафе, 1 ФОП – надання консультативних послуг, 1 ФОП – закупка-продаж с/г продукції. 2 ТОВ – вирощування с/г продукції, 1 ТОВ – автоперевезення, 1 ТОВ – закупка-продаж с/г продукції.
Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору.
В підпорядкуванні: 3 бухгалтера, 1 казначей, 1 юрист, 1 відділ кадрів.
Обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);
• контроль банківських операцій у системі клієнт-банк;
• надання оперативної інформації щодо залишків, управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними. відстеження парафій на розрахункових рахунках;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової та бухгалтерської звітності;
• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;
• налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
• реєстрація ПН, формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток;
• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу;
• управління витратами та прибутком;
• взаємодія із податковими органами, позабюджетними фондами;
• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов'язаних з ними документами;
• контроль обліку ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування та розрахунок заробітної плати;
• підготовка регулярної звітності за ключовими показниками роботи;
• супровід податкової та аудиторської перевірок;
• податкове планування та облік.
11.2020р по 06.2021р - Приватне сільськогосподарське підприємство «УКРАЇНА» (підрозділ ТОВ «ЭРІДОН») - головний бухгалтер.
( Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «ОБРІЙ» - головний бухгалтер за зовнішнім сумісництвом)
Спеціалізація підприємства:
1. Молочно-товарний комплекс (понад півтори тисячі голів) – імпорт нетелів з Данії (200-300 голів за одну партію), імпорт роботизованої системи за доглядом великої рогатої худоби;
2. Ферма – вирощування, забій та продаж свиней, овець та ВРХ після вибракування;
3. Насіннєвий завод - вирощування гібридних культур через сертифікацію Німеччини/роялті;
4. Сільське господарство, понад 5000га – обробка ґрунту; посів, прибирання та реалізація с/г культур (опт, роздріб, експорт), так же заготівля своїх кормів для МТК (силос, сінаж);
2. Послуги обробки ґрунту від перших позицій до збирання врожаю (ПСП «УКРАЇНА на СТОВ «ОБРІЙ»);
3. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур, заготівля комбікормів для МТК;
4. Готель, пекарня та мережа магазинів.
Підпорядкування: Генеральному и фінансовому директору компанії ЕРІДОН, керуючому директору підрозділу.
В підпорядкуванні: 1 заступник , 1 старший бухгалтер, 2 бухгалтера по розрахункам з контрагентами, 1 бухгалтер ОЗ, 1 бухгалтер ТМЦ, 1 касир, 3 обліковця, 1 юрист (договора), 1 юрист-земельник, 1 відділ кадрів, 1 секретар.
Обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8.3);
• своєчасне складання податкової, статистичної та іншої звітності;
• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними;
• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;
• контроль за оформленням первинної документації: МТК, ферми, насіннєвого заводу, елеватора, готелю, пекарні, магазинів;
• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;
• контроль за кількістю вирощених гібридних культур, їх продажем, правильність оформлення документації, грошова компенсація за торговельну марку/Роялті (Німеччина);
• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, звіти щодо використання надра землі, викидів в атмосферу;
• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;
контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;
• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;
• управління витратами та прибутком;
• супровід податкової та аудиторської перевірок;
• фінансове прогнозування;
• податкове планування та облік.
01.2018р по 04.2020р – Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро ІБК» (підрозділ ТОВ «Грано холдинг») - головний бухгалтер.
Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:
4 ФОП – магазин-кафе, 2 ТОВ – с/г виробництво, 1 ПП – с/г виробництво.
Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору холдинга.
В підпорядкуванні: 1економист, 1 аудитор, 1 обліковець, 1 юрист, 2 юриста-земельника, 1 відділ кадрів.
Обов'язки:
• повне ведення бухгалтерського та управлінського обліку організації (1С УТП версія 8.3);
• своєчасне складання податкової та іншої звітності;
• співробітництво з іноземними фірмами (складання та підписання контрактів (інвойс), продаж валюти у клієнт-банку);
• контроль за оформленням первинної документації, обробка звітів паливозаправного модуля для обслуговування с/г техніки підприємства;
• складання накладних, актів виконаних робіт;
• формування декларацій з ПДВ: реєстрація податкових накладних та коригування (відшкодування ПДВ), земельний податок;
• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ;
• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;
• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, проведення звірок із контрагентами;
• координація бюджетного планування та контролю;
• управління грошима та оборотним капіталом;
• управління активами;
• управління витратами та прибутком;
• фінансове прогнозування;
• податкове планування та облік.
02.2017р по 01.2018р – Товариство з обмеженою відповідальністю «Комплекс Агромарс» (підрозділ ТОВ «Гавриловські курчата») – старший бухгалтер.
Спеціалізація підприємства: сільське господарство (обробка та посів полів, елеватор: сушіння, аналіз, зберігання с/г культур, екструдування сої)
Обов’язки:
• ведення бухгалтерського та податкового обліку (1С УТП версія 8.2) від первинної документації до подання звітності до податкової та інших контролюючих органів;
• розрахунок/виплата аванс/заробітна плата, формування звіту ЄСВ, форма 1ДФ;
• обробка даних для формування та подання звітності до податкової та відділ статистики;
• опрацювання первинної документації (банківські, касові операції, авансові звіти);
• операції із закриття дебіторської/кредиторської заборгованості, ведення бухгалтерських рахунків взаєморозрахунку з контрагентами);
контроль руху коштів, витрати організації;
• організація своєчасної та повної звітності на підприємстві з відповідністю чинного законодавства;
• взаємодія з контролюючими органами, супровід перевірок;
• участь у інвентаризаціях;
• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (3 чол.);
10.2015р по 09.2016р – Державне підприємство «Ржищівське лісове господарство» – бухгалтер по заработній платі.
Спеціалізація підприємства: виробництво лісу від посадки лісових культур до отримання стиглих, придатних до вирубки. Виробництво великих деревних запасів.
Обов'язки:
• ведення бухгалтерського обліку організації (1С 7.7);
• кадровий облік (оформлення, звільнення, кадрові переміщення, укладання трудових договорів, посадових інструкцій, договорів матеріальної ответственности);
• своєчасність та розрахунок заробітної плати у повному обсязі, вислуги років, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат працівникам (штат 160-200 чол., 5 підрозділів по Київській області);
• розрахунок податків, облік та ведення трудових книжок, персоніфікований облік, оформлення банківських карток;
• складання нарядів під час очищення на лісових рубках, маршрутних листів та ТТН на вивезення матеріалу;
• перевірка та аналіз табеля обліку робочого часу працівників;
• робота у системі «Клієнт-Банк» трьох банків.
11.2009р по 08.2015р – Комунальний заклад Київської обласної ради «Ржищівський археолого-краєзнавчий музей» – головний бухгалтер/фінансовий директор планово-економічного підрозділу.
Спеціалізація підприємства: розвиток та збереження мистецтва, культури. Масові заходи фуршетів та банкетів (художники, народні артисти, аматори).
Обов’язки:
• організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
• планування та складання бюджету, плану асигнування. контроль платежів згідно з кодами економічної класифікації витрат;
• розробка облікової політики підприємства;
• складання та затвердження кошторису, внесення змін до нього;
• складання та оформлення договорів різного спрямування та всю документацію, що до них додає;
•організації та проведення державних закупівель;
• складання фінансових звітів для керівництва;
•освіти та використання власних надходжень бюджетної установи;
•використання коштів, виділених на оплату транспортних послуг та утримання транспортних засобів;
• формування та складання фінансової, статистичної та податкової звітності;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі;
• облік зарплати;
• облік ОЗ, матеріальних та нематеріальних активів;
• облік касових та банківських операцій із підзвітними особами;
•операцій на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби та на рахунках в установах банків;
• облік надходження коштів, за всіма рахунками.
• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (1 чол.)
2014 р. – Отримано грамоту від Київської обласної ради.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Головний бухгалтер, фінансовий директор в Киеве"