RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополе
  4. Резюме Керівник відділу збуту, постачання, логістики в
  5. Керівник відділу збуту, постачання, логістики
Предложить вакансию
Резюме Керівник відділу збуту, постачання, логістики
Чикинда Олена

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Керівник відділу збуту, постачання, логістики

Заблокировано
40 000 грн.
 30 августа  Город: Тернополь
Возраст:37 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: Легкая промышленность; Руководство; Торговля, продажи, закупки
 Состою в браке  Есть дети  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Керівник відділу взаємодії з митницею, керівник напрямку міжнародної логістики
Західний контейнерний термінал (Логістика), Тернополь
03.2021 − По настоящее время (3 года 9 месяцев)

- Організація регулярних інтермодальних перевезень з\до України до\з Румунії;

- Продаж продуктів компанії ( залучення нових клієнтів та робота з існуючими);

- Укладення контрактів та договорів пов’язаних із діяльністю очолюваних відділів;

- Планування перевезень залізничним транспортом в межах та за межами країни;

- Співпраця з митними органами\брокерами стосовно митного оформлення в Україні та за межами;

- Узгодження тарифів та можливостей перевезення з іноземними та українськими перевізниками;

- Співпраця з транспортно-експедиційними компаніями та морськими лініями;

- Організація та планування роботи відділів, штатний розпис, функціонал, мотивація працівників;

- Контроль за дебіторською заборгованістю

- Співпраця з митницею пов’язана з отриманням митних спрощень.

- Організація роботи відділу співпраці з митницею після отримання митних спрощень

- Співпраця з митними органами по вирішенню нестандартних кейсів та ситуацій.
- організація роботи місця прибуття автомобільним транспортом не повʼязана з митним оформленням 

Керівник відділу продажів
Тернопільський карʼєр (Гірничо-видобувна), Тернополь
11.2018 − 03.2021 (2 года 3 месяца)

1. Планування:

- бізнес план на рік (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)

- фін.план на місяць (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)

- план на тиждень(витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)

- контроль дебіторської/кредиторської заборгованості

- виконання планових показників;

2. Поповнення клієнтської бази: 2-3 нових клієнти щомісяця;

3. Проведення зустрічей і перемовин з існуючими та потенційними клієнтами;

4. Розробка нових проектів, дослідження ринку на сегмент просування нових товарів, впровадження проекту від етапу ідея до епапу запуск нового продукту на ринку, формування ринку на даний продукт.

5. Ведення документації:

- рахунки, акти звірки;

- ведення договорів, оформлення специфікацій;

6. Організація логістики (авто, ж/д) до клієнтів:

- узгодження тарифів на перевезення;

- організація перевезення;

- контроль взаєморозрахунків з перевізниками;

7. Експорт/імпорт:

- узгодження умов контрактів

- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів

- співпраця з Торгово-промисловою палатою в аспекті оформлення документів по імпорту/експорту

8. Участь у конференціях, круглих столах, тематичних заходах:

- дорожно-будівна галузь

- агропромисловий комплекс

- виробництво сухих будівельних сумішей

9. Робота з програмами:

- Робота в 1С

- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах ( щоденні звіти, заявки)

- Excel, Google-таблиці ведення реєстрів, оперативних звітів

- Робота з клієнтами через модуль CRM

10. Проєкти

- ведення проєкту в якості проджект менеджера: ідея, дослідження ринку, розробка сіткового графіку проєкту, формування команди проєкту, пошук підрядників по проєкту, укладення контрактів і договорів, реалізація проєкту, реалізація продуктів проєкту. По закінченню проєкт визнано успішим

Керівник відділу постачання на логістики
Альваро (Рейв) (Виробництво кави), Тернополь
12.2016 − 11.2018 (1 год 11 месяцев)

1. Планування:

- План витрат відділу постачання на місяць

- План витрат відділу логістики згідно затверджених показників на місяць

- План витрат складу на місяць

- План закупівель на місяць

- План моніторингів на місяць для відділів постачання та логістики

2 Моніторинги

- Проведення моніторингів згідно плану (графіку) на місяць постачання, логістика

- Аналіз результатів проведених моніторингів

3 Співпраця з постачальниками, перевізниками

- Переговори по оперативних питаннях постачання, логістики

- Співпраця з дизайнерами (створення нових макетів для продукції, редагування існуючих, створення макетів під торговою маркою клієнта)

- Оформлення заявок на виготовлення/поставку сировини

- Контроль виконання заявок

- Ведення договорів з постачальниками/перевізниками/службами доставки Україна

- Співпраця з держ.установами (виготовлення штрих-кодів, сертифікатів, висновків)

- Звірка з постачальниками/перевізниками

4 Імпорт

- Ведення контрактів

- Оформлення заявок

- Оформлення розмитнення (фіто-сан експертиза, карантин, санстанція)

5 Експорт

- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів

- Виготовлення сертифікату СТ-1, підготовка повного пакету документів

6 Робота з програмами

- Робота в 1С (прихід товару, дооцінка, внесення витрат на доставку, звірка з постачальниками/перевізниками)

- Робота з «Вчасно» електронний документообіг

- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах відділам

7 Контроль

- Ревізія складу

- Контроль залишків на складі

- Звіт логістики по виконанню плану

- Звіт постачання по виконанню плану проведення моніторингів

Образование

ЛРІДУ НАДУ при президентові України  (Львов)
Проектний менеджмент
полное высшее, 06.2009 − 07.2011 (2 года )
Київський міжнародний університет (Киев)
Міжнародні відносини, країнознавство
полное высшее, 09.2005 − 06.2009 (3 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Львівська бізнес школа, менеджмент для лідерів

Знание языков:

Английский - Средний
Дополнительно: Наявний сертифікат про підтвердження рівня В1

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: 1С, Excel, Word, Outlook, PowerPoint
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Готова до всього нового. Комунікабельна, стресостійка, відповідальна, вмію працювати з великим об’ємом інформації та в режимі багатозадачності. Посвідчення водія категорії В. Власне авто. Сертифікат про отримання рівня В1 з англійської мови Готова до навчання, розвитку та відряджень. Заміжня, є син 11 років.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх