Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Організація регулярних інтермодальних перевезень з\до України до\з Румунії;
- Продаж продуктів компанії ( залучення нових клієнтів та робота з існуючими);
- Укладення контрактів та договорів пов’язаних із діяльністю очолюваних відділів;
- Планування перевезень залізничним транспортом в межах та за межами країни;
- Співпраця з митними органами\брокерами стосовно митного оформлення в Україні та за межами;
- Узгодження тарифів та можливостей перевезення з іноземними та українськими перевізниками;
- Співпраця з транспортно-експедиційними компаніями та морськими лініями;
- Організація та планування роботи відділів, штатний розпис, функціонал, мотивація працівників;
- Контроль за дебіторською заборгованістю
- Співпраця з митницею пов’язана з отриманням митних спрощень.
- Організація роботи відділу співпраці з митницею після отримання митних спрощень
- Співпраця з митними органами по вирішенню нестандартних кейсів та ситуацій.
- організація роботи місця прибуття автомобільним транспортом не повʼязана з митним оформленням
1. Планування:
- бізнес план на рік (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)
- фін.план на місяць (витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)
- план на тиждень(витрати та надходження по статтях в межах відповідальності)
- контроль дебіторської/кредиторської заборгованості
- виконання планових показників;
2. Поповнення клієнтської бази: 2-3 нових клієнти щомісяця;
3. Проведення зустрічей і перемовин з існуючими та потенційними клієнтами;
4. Розробка нових проектів, дослідження ринку на сегмент просування нових товарів, впровадження проекту від етапу ідея до епапу запуск нового продукту на ринку, формування ринку на даний продукт.
5. Ведення документації:
- рахунки, акти звірки;
- ведення договорів, оформлення специфікацій;
6. Організація логістики (авто, ж/д) до клієнтів:
- узгодження тарифів на перевезення;
- організація перевезення;
- контроль взаєморозрахунків з перевізниками;
7. Експорт/імпорт:
- узгодження умов контрактів
- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів
- співпраця з Торгово-промисловою палатою в аспекті оформлення документів по імпорту/експорту
8. Участь у конференціях, круглих столах, тематичних заходах:
- дорожно-будівна галузь
- агропромисловий комплекс
- виробництво сухих будівельних сумішей
9. Робота з програмами:
- Робота в 1С
- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах ( щоденні звіти, заявки)
- Excel, Google-таблиці ведення реєстрів, оперативних звітів
- Робота з клієнтами через модуль CRM
10. Проєкти
- ведення проєкту в якості проджект менеджера: ідея, дослідження ринку, розробка сіткового графіку проєкту, формування команди проєкту, пошук підрядників по проєкту, укладення контрактів і договорів, реалізація проєкту, реалізація продуктів проєкту. По закінченню проєкт визнано успішим
1. Планування:
- План витрат відділу постачання на місяць
- План витрат відділу логістики згідно затверджених показників на місяць
- План витрат складу на місяць
- План закупівель на місяць
- План моніторингів на місяць для відділів постачання та логістики
2 Моніторинги
- Проведення моніторингів згідно плану (графіку) на місяць постачання, логістика
- Аналіз результатів проведених моніторингів
3 Співпраця з постачальниками, перевізниками
- Переговори по оперативних питаннях постачання, логістики
- Співпраця з дизайнерами (створення нових макетів для продукції, редагування існуючих, створення макетів під торговою маркою клієнта)
- Оформлення заявок на виготовлення/поставку сировини
- Контроль виконання заявок
- Ведення договорів з постачальниками/перевізниками/службами доставки Україна
- Співпраця з держ.установами (виготовлення штрих-кодів, сертифікатів, висновків)
- Звірка з постачальниками/перевізниками
4 Імпорт
- Ведення контрактів
- Оформлення заявок
- Оформлення розмитнення (фіто-сан експертиза, карантин, санстанція)
5 Експорт
- Оформлення інвойсів/ спец.до контрактів
- Виготовлення сертифікату СТ-1, підготовка повного пакету документів
6 Робота з програмами
- Робота в 1С (прихід товару, дооцінка, внесення витрат на доставку, звірка з постачальниками/перевізниками)
- Робота з «Вчасно» електронний документообіг
- Подання вчасної та коректної інформації в месенджерах відділам
7 Контроль
- Ревізія складу
- Контроль залишків на складі
- Звіт логістики по виконанню плану
- Звіт постачання по виконанню плану проведення моніторингів
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу збуту, постачання, логістики в Тернополі"