RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Тернополе
  4. Резюме Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено) в
  5. Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено)
Предложить вакансию
Резюме Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено)
Басова Марина

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено)

Заблокировано
20 000 грн.
  3 ноября  Город: Тернополь
Возраст:41 год
Режим работы:свободный график работы, удаленная работа, частичная занятость
Рубрики: HR, управление персоналом; Наука, образование, переводы; Реклама, маркетинг, PR
 Состою в браке  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Клієнт-сервіс
Bemind Academy (Онлайн-освіта)
02.2025 − По настоящее время (9 месяцев)

1. Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання:

  • обробка вхідних звернень на платформі навчання;

  • модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;

  • модерація повідомлень у соціальних мережах;

  • вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення;

  • відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;

  • підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;

2. Організація та керування процесом навчання клієнта:

  • створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;

  • комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;

  • додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;

  • продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);

  • щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;

  • щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей

  • оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.

  • анонси і інформування учасників у чатах

3. Повернення коштів.

  • комунікація та пропозиції на заміну курсу;

  • збір карт для повернення коштів;

  • заповнення таблиці повернення коштів;

  • повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;

  • закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень

4. Збір відгуків та публікація їх в чаті.

5. Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.

6. Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.

7. Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.

8. Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).

Менеджер служби підтримки
Олнайн-школа Марини Бурмаки (Онлайн-освіта)
02.2024 − 12.2024 (9 месяцев)

1. Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання:

  • обробка вхідних звернень на платформі навчання;

  • модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;

  • вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення;

  • відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;

  • підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;

2. Організація та керування процесом навчання клієнта:

  • створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;

  • комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;

  • додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;

  • продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);

  • щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;

  • щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей

  • оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.

  • анонси і інформування учасників у чатах

3. Повернення коштів.

  • комунікація та пропозиції на заміну курсу;

  • збір карт для повернення коштів;

  • заповнення таблиці повернення коштів;

  • повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;

  • закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень

4. Збір відгуків та публікація їх в чаті.

5. Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.

6. Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.

7. Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.

8. Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).

Образование

СумДУ (Сумы)
Інженерний, Технологія машинобудування
полное высшее, 09.1999 − 07.2006 (6 лет 9 месяцев)
Машинобудівний коледж  (Сумы)
Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях з числовим програмним управлінням
средне-специальное, 09.1999 − 07.2023 (23 года 9 месяцев)

Дополнительное образование

 Ешь. Пиши. Богатей., 2021
 Любовь и тексты, 2021
 Мастер копирайтинга, 2020
 Genius, Project manager, 2022
 Genius, SMM, 2022
 Genius, Копірайтинг, 2022

Знание языков:

Английский - Средний, Украинский - Профессиональный (эксперт), Русский - Профессиональный (эксперт), Польский - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MS Office, 1C+ Предприятие
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Шукаю віддалену роботу з частковою занятністю і наявністю вихідних

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх