Вхід на сайт
Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу

1. Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання:
обробка вхідних звернень на платформі навчання;
модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;
модерація повідомлень у соціальних мережах;
вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення;
відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;
підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;
2. Організація та керування процесом навчання клієнта:
створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;
комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;
додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;
продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);
щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;
щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей
оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.
анонси і інформування учасників у чатах
3. Повернення коштів.
комунікація та пропозиції на заміну курсу;
збір карт для повернення коштів;
заповнення таблиці повернення коштів;
повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;
закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень
4. Збір відгуків та публікація їх в чаті.
5. Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.
6. Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.
7. Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.
8. Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).
1. Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання:
обробка вхідних звернень на платформі навчання;
модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;
вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення;
відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;
підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;
2. Організація та керування процесом навчання клієнта:
створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;
комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;
додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;
продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);
щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;
щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей
оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.
анонси і інформування учасників у чатах
3. Повернення коштів.
комунікація та пропозиції на заміну курсу;
збір карт для повернення коштів;
заповнення таблиці повернення коштів;
повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;
закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень
4. Збір відгуків та публікація їх в чаті.
5. Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.
6. Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.
7. Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.
8. Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено) в Тернополі"