RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Ровно
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Предложить вакансию
Шекель Руслана

Менеджер

Заблокировано
 11 апреля 2022  Город: Ровно
Возраст:42 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Гостиничный бизнес; Офисный персонал; Производство
 Состою в браке  Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Менеджер з продажу послуг з металообробки
ТОВ “ТВФ ДІМОЛ” ( виготовленні та продажу енергоефективних керамічних панелей для обігріву приміщень, металообробка), Ровно
10.2020 − По настоящее время (3 года 7 месяцев)
  • продавати послуги з металообробки;
  • створювати і розширювати клієнтську базу;
  • супроводжувати проект від моменту звернення клієнта до видачі замовлення;
  • звітуватись про виконану роботу;
  • спілкування з клієнтами / партнерами по телефону / емайл ;
  • орієнтуватись в загальних поняттях металообробки;
  • знати межі технічних можливостей виробництва;
  • відповідальність, енергійність, пунктуальність, наполегливість;
  • вміння працювати на результат. 
менеджер з туризму
"КОЛУМБ", "ТАЙМ АУТ ДА" (Туризм), Ровно
02.2018 − 03.2020 (2 года )
  • Здiйснення бронювань готелів для клієнтiв в спеціальній системі, внесення змін до бронювання, перевірка отримання бронювання готелем тощо.
  • Спілкування з клієнтами / партнерами по телефону / емайл.
  • Підтримка клієнтiв під час усієї поїздки.
  • Прийом замовлень і консультування клієнтів по телефону, email і соцмережах.
  • Повний супровід клієнта від покупки і до отримання замовлення.
  • Зустріч іноземних партнерів в міжнородному аеропорті Бориспіль. Супровід під час зустрічі.
  • Навчання "work shop" - Turkey.

Образование

ЗОШ №9 (Ровно)
среднее, 09.1989 − 05.1998 (8 лет 7 месяцев)

Знание языков:

Английский - Выше среднего, Арабский - Начальный, Турецкий - Начальный

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Ведення бази даних замовлень у CRM системі. - Комунікабельність, дисциплінованість; - Швидка адаптація до нових умов роботи, нових обов'язків; - Досвід роботи при постійному спілкуванні з клієнтами, висока стресостійкість; - Добросовісне ставлення до власних обов'язків; - Впевнений користувач ПК, 1С на середньому рівні, Word, Excel на середньому рівні;
Личные качества, хобби, увлечения, навыки:  • відповідальність; • комунікабельність; • вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особистій, так і по телефону); • бажання вчитись та розвиватись; Захоплююсь іноземними мовами, люблю подорожувати, обожнюю спілкуваггя з новими людьми.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх