UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Рівному
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Запропонувати вакансію
Шекель Руслана

Менеджер

Заблоковано
 11 квітня 2022  Місто: Рівне
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Готельний бізнес; Офісний персонал; Виробництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Менеджер з продажу послуг з металообробки
ТОВ “ТВФ ДІМОЛ” ( виготовленні та продажу енергоефективних керамічних панелей для обігріву приміщень, металообробка), Рівне
10.2020 − По теперішній час (4 роки 2 місяці)
  • продавати послуги з металообробки;
  • створювати і розширювати клієнтську базу;
  • супроводжувати проект від моменту звернення клієнта до видачі замовлення;
  • звітуватись про виконану роботу;
  • спілкування з клієнтами / партнерами по телефону / емайл ;
  • орієнтуватись в загальних поняттях металообробки;
  • знати межі технічних можливостей виробництва;
  • відповідальність, енергійність, пунктуальність, наполегливість;
  • вміння працювати на результат. 
менеджер з туризму
"КОЛУМБ", "ТАЙМ АУТ ДА" (Туризм), Рівне
02.2018 − 03.2020 (2 роки )
  • Здiйснення бронювань готелів для клієнтiв в спеціальній системі, внесення змін до бронювання, перевірка отримання бронювання готелем тощо.
  • Спілкування з клієнтами / партнерами по телефону / емайл.
  • Підтримка клієнтiв під час усієї поїздки.
  • Прийом замовлень і консультування клієнтів по телефону, email і соцмережах.
  • Повний супровід клієнта від покупки і до отримання замовлення.
  • Зустріч іноземних партнерів в міжнородному аеропорті Бориспіль. Супровід під час зустрічі.
  • Навчання "work shop" - Turkey.

Освіта

ЗОШ №9 (Рівне)
середня, 09.1989 − 05.1998 (8 років 7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Вище середнього, Арабська - Початковий, Турецька - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Ведення бази даних замовлень у CRM системі. - Комунікабельність, дисциплінованість; - Швидка адаптація до нових умов роботи, нових обов'язків; - Досвід роботи при постійному спілкуванні з клієнтами, висока стресостійкість; - Добросовісне ставлення до власних обов'язків; - Впевнений користувач ПК, 1С на середньому рівні, Word, Excel на середньому рівні;
Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  • відповідальність; • комунікабельність; • вміння справляти гарне враження при зустрічі (як особистій, так і по телефону); • бажання вчитись та розвиватись; Захоплююсь іноземними мовами, люблю подорожувати, обожнюю спілкуваггя з новими людьми.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору