Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Резюме
Абрамова Наталя Михайлівна
Вік: 49 років
Адреса: вул. Рєпіна 72, кв. 15,
м. Павлоград, Дніпропетровської обл., 51400
Досвід роботи:
Менеджер з персоналу, юрисконсульт (з вересня 2020 – по теперішній час)
ПП «Кречет 77»
Біля 15 співробітників;
Оренда офісних приміщень
Функції:
Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;
Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;
Підготування документації для проходження перевірок Держпраці;
Контроль виконання завдань;
Складання та подання звітів;
Ведення кадрового обліку в первинній бухгалтерії 1С;
Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;
Рекомендації: Директор – Валаєва Олена Іванівна т. +38 (050-589-47-31);
Менеджер з персоналу, юрисконсульт (2018 – 2020)
ТОВ «Юнілайф.ПВ» (https://unilife-pv.prom.ua/about_us)
Біля 100 співробітників;
Промисловість та виробництво (Виробництво та реалізація СМЗ)
Функції:
Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві, організація роботи HR - "з нуля". Оцінка кваліфікації персоналу, особисті та ділові якості, співбесіди та підбір на ТОП-ві вакансії компанії. Забезпечення положеннями та профілями посад працівників та керівників підприємства. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;
Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;
Аналітика HR-процесів підприємства;
Навчання і розвиток персоналу підприємства;
Підготування та успішне проходження перевірок Держпраці;
Контроль виконання завдань;
Складання та подання звітів;
Розробка і супровід договорів ЦПХ на надання послуг;
Ведення обліку та реєстрація договорів в первинній бухгалтерії 1С;
Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;
Ведення корпоративної документації;
бюджетування витрат на персонал в межах своєї компетенції;
Повний супровід та юридична підтримка підприємства;
Представництво інтересів в державних органах, участь в судах усіх інстанцій, співпраця з державною виконавчою службою.
Рекомендації: Директор (власник) – Романцова Ірина Миколаївна т. +38 (050-971-08-82);
Юрисконсульт, менеджер з персоналу, відповідальний за військовий облік. (2 – роки)
Павлоградська районна адміністрація «Відділ Освіти» (http://www. rayono@ukr.net)
Біля 500 співробітників; Державне управління (Безпосереднє управління в частині реалізації державної політики в галузі освіти в школах і дошкільних дитячих закладах, інтернатних та позашкільних навчальних закладах Павлоградського району)
Функції:
Розробка статутних документів суб'єктів господарювання.
Державна реєстрація, реорганізація, ліквідація суб'єктів господарювання.
Державна реєстрація змін до статутних документах суб'єктів господарювання, а також інших змін відомостей про таких суб'єктів, які містяться в ЄДР.
Державна реєстрація речових прав та їх обтяжень.
Претензійна та позовна робота (цивільні, господарські, адміністративні спори).
Представництво інтересів в судах та інших державних органах.
Складання юридичних висновків з різних правових питань.
Ведення кадрового документообігу.
Виконання обов’язків корпоративного секретаря.
Користування ПК та Інтернетом
Заповнення ведення обліку та зберігання трудових книжок;
Ведення особових справ, карток П2;
Підбір персоналу;
Прийом, переведення та звільнення працівників з роботи відповідно до трудового законодавства;
Обрахунок страхового стажу;
Заповнення листків непрацездатності;
Підготовка документації для проведення сесій районної ради, обласної ради, протоколів засідань і контроль їх виконання;
Юридичні консультації навчальним закладам району та персоналу.
Рекомендації: Директор –Приказюк Світлана Миколаївна т. +38(099)0212400.
Юрисконсульт( 1 рік)
«завод ПЗТО» (http://www.pzto.dp.ua)
біля 150 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація технологічного обладнання за спеціальними замовленнями загальнопромислового призначення)
Функції:
Повний супровід і юридична підтримка підприємства, договірна робота, представництво інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах, участь в судах всіх інстанцій, підготовка протоколів і контроль їх виконання, юридичні консультації правлінню, департаментам та персоналу підприємства, аж до юридичного супроводу в правоохоронні органи з метою правової підстраховки.
Рекомендації: Директор – Бугера Олена Вікторівна т. +38(095)4559213.
Юрист, Керівник проєктів, Регіональний тренер. ( робота за контрактом -6 місяців)
Агенція США міжнародного розвитку (USAID), Кимоникс интернешил Инк, ВБФ Горение м. Павлоград (http://fondgorenie.at.ua)
до 25 співробітників; Міжнародна технічна допомога. Благодійність. (Благодійна діяльність, реалізація проекту міжнародної технічної допомоги)
Функції: Розробка концепцій і безпосереднє впровадження проектів - визначення бачення місії, цілей і завдань проекту, складання графіка реалізації проекту, складання кошторису і бюджету, складання заявок на отримання грантів. Підготовка, організація та проведення навчальних семінарів, тренінгів, роботи «гарячої лінії», онлайн юридичних консультацій. Підтримка і розвиток відносин з існуючими та новими донорами. Участь в конференціях Міжнародного фонду «Відродження». Участь у запуску нового проекту для переселенців із зони АТО «Допомога Дніпра». Співпраця з рекламними агентствами і ЗМІ з оформлення та інформаційного забезпечення заходів. Документаційне забезпечення проекту, моніторинг та оцінка результатів діяльності, складання звітів. Ведення процесуальних документів. Представлення інтересів в судах, органах прокуратури, юстиції, податкових правоохоронних, митних органах.
Рекомендації: Директор офісу Валаєва Олена Іванівна т.+38 (050) 589-47-31.
Юрисконсульт ( 10 років)
«завод Павлоградхіммаш» (http://www.phm.com.ua)
більше 500 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація теплообмінного, ємнісного, колонного та ін. Обладнання для нафтопереробної, нафтохімічної, хімічної промисловості)
Функції: Повний супровід і юридична підтримка підприємства. Представлення інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах. Претензійно-позовна діяльність, участь в судах всіх інстанцій, робота з державною виконавчою службою. Розробка стратегії поведінки і захист підприємства від позапланових перевірок, успішна робота з контролюючими органами, підготовка відповідей на запити органів державної влади. Оформлення прав на інтелектуальну власність підприємства, державна реєстрація знаків для товарів і послуг.
Рекомендації: Начальник Юридичного відділу Микицюра Наталія Миколаївна т.+38 (050) 922-05-04 .
Освіта:
ДВНЗ Національний гірничій університет (Днепропетровск), магістр «Правознавство», професіонал в галузі правознавства, науковий співробітник 2006 р.;
Міжрегіональна Академія управління персоналом (Київ), бакалавр «Комерційне та Трудове право», вища базова 2004 р.;
Київський національний університет імені Тараса Шевченко, «Вища школа кадровика», «Управління відділом кадрів», січень 2020р.;
Підвищення кваліфікації
«ІV Всеукраїнський з’їзд кадровиків», «Тактика і стратегія кадрової роботи», м. Київ, 2019р.;
«Всеукраїнський кадровий конгрес: інтенсивні технології захисту роботодавця і кадровика», м. Дніпро, 2019р;
Вебінар «Електронні трудові книжки. Зміни у законодавстві», 2020р.
Додаткова інформація
Висока працездатність, активність, надійність, чесність.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер по персоналу, кадровик в Павлограде"