Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Павлограде
    4. Резюме Менеджер по персоналу, кадровик в
    5. Менеджер по персоналу, кадровик
    Предложить вакансию
    Данный соискатель предпочел скрыть свои личные данные

    Менеджер по персоналу, кадровик

    Заблокировано
     10 марта   Город: Павлоград
    Возраст: 49 лет
    Режим работы: полный рабочий день
    Рубрики: HR, управление персоналом; Руководство; Юриспруденция, право
     Состою в браке   Есть дети 

    Описание

    Резюме

    Абрамова Наталя Михайлівна

    Вік: 49 років

    Адреса: вул. Рєпіна 72, кв. 15,

    м. Павлоград, Дніпропетровської обл., 51400


    Досвід роботи:

    Менеджер з персоналу, юрисконсульт (з вересня 2020 – по теперішній час)

    ПП «Кречет 77»

    Біля 15 співробітників;

    Оренда офісних приміщень

    Функції:

    Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;

    Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;

    Підготування документації для проходження перевірок Держпраці;

    Контроль виконання завдань;

    Складання та подання звітів;

    Ведення кадрового обліку в первинній бухгалтерії 1С;

    Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;

    Рекомендації: Директор – Валаєва Олена Іванівна т. +38 (050-589-47-31);

    Менеджер з персоналу, юрисконсульт (2018 – 2020)

    ТОВ «Юнілайф.ПВ» (https://unilife-pv.prom.ua/about_us)

    Біля 100 співробітників;

    Промисловість та виробництво (Виробництво та реалізація СМЗ)

    Функції:

    Забезпечення нормативно-правовою базою документів по кадровому діловодству. Організація кадрового документообігу на підприємстві, організація роботи HR - "з нуля". Оцінка кваліфікації персоналу, особисті та ділові якості, співбесіди та підбір на ТОП-ві вакансії компанії. Забезпечення положеннями та профілями посад працівників та керівників підприємства. Організація роботи по обліку робочого часу та розробка і складання робочих змінних графіків, у відповідності з трудовим законодавством України. Формування і ведення особових справ працівників та карток П-2. Формування наказів (ТР- тривалого та ТМ- тимчасового терміну зберігання). Оформлення та ведення трудових книжок. Складання і контроль зведеного табелю робочого часу. Видача довідок про трудову діяльність працівників. Організація і контроль за процесами оцінки персоналу;

    Складання та ведення штатного розпису по підприємству та внесенню змін;

    Аналітика HR-процесів підприємства;

    Навчання і розвиток персоналу підприємства;

    Підготування та успішне проходження перевірок Держпраці;

    Контроль виконання завдань;

    Складання та подання звітів;

    Розробка і супровід договорів ЦПХ на надання послуг;

    Ведення обліку та реєстрація договорів в первинній бухгалтерії 1С;

    Розробка і впровадження в дію Посадових інструкцій, Положень, ПВТР;

    Ведення корпоративної документації;

    бюджетування витрат на персонал в межах своєї компетенції;

    Повний супровід та юридична підтримка підприємства;

    Представництво інтересів в державних органах, участь в судах усіх інстанцій, співпраця з державною виконавчою службою.

    Рекомендації: Директор (власник) – Романцова Ірина Миколаївна т. +38 (050-971-08-82);

    Юрисконсульт, менеджер з персоналу, відповідальний за військовий облік. (2 – роки)

    Павлоградська районна адміністрація «Відділ Освіти» (http://www. rayono@ukr.net)

    Біля 500 співробітників; Державне управління (Безпосереднє управління в частині реалізації державної політики в галузі освіти в школах і дошкільних дитячих закладах, інтернатних та позашкільних навчальних закладах Павлоградського району)

    Функції:

    Розробка статутних документів суб'єктів господарювання.

    Державна реєстрація, реорганізація, ліквідація суб'єктів господарювання.

    Державна реєстрація змін до статутних документах суб'єктів господарювання, а також інших змін відомостей про таких суб'єктів, які містяться в ЄДР.

    Державна реєстрація речових прав та їх обтяжень.

    Претензійна та позовна робота (цивільні, господарські, адміністративні спори).

    Представництво інтересів в судах та інших державних органах.

    Складання юридичних висновків з різних правових питань.

    Ведення кадрового документообігу.

    Виконання обов’язків корпоративного секретаря.

    Користування ПК та Інтернетом

    Заповнення ведення обліку та зберігання трудових книжок;

    Ведення особових справ, карток П2;

    Підбір персоналу;

    Прийом, переведення та звільнення працівників з роботи відповідно до трудового законодавства;

    Обрахунок страхового стажу;

    Заповнення листків непрацездатності;

    Підготовка документації для проведення сесій районної ради, обласної ради, протоколів засідань і контроль їх виконання;

    Юридичні консультації навчальним закладам району та персоналу.

    Рекомендації: Директор –Приказюк Світлана Миколаївна т. +38(099)0212400.

    Юрисконсульт( 1 рік)

    «завод ПЗТО» (http://www.pzto.dp.ua)

    біля 150 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація технологічного обладнання за спеціальними замовленнями загальнопромислового призначення)

    Функції:

    Повний супровід і юридична підтримка підприємства, договірна робота, представництво інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах, участь в судах всіх інстанцій, підготовка протоколів і контроль їх виконання, юридичні консультації правлінню, департаментам та персоналу підприємства, аж до юридичного супроводу в правоохоронні органи з метою правової підстраховки.

    Рекомендації: Директор – Бугера Олена Вікторівна т. +38(095)4559213.

    Юрист, Керівник проєктів, Регіональний тренер. ( робота за контрактом -6 місяців)

    Агенція США міжнародного розвитку (USAID), Кимоникс интернешил Инк, ВБФ Горение м. Павлоград (http://fondgorenie.at.ua)

    до 25 співробітників; Міжнародна технічна допомога. Благодійність. (Благодійна діяльність, реалізація проекту міжнародної технічної допомоги)

    Функції: Розробка концепцій і безпосереднє впровадження проектів - визначення бачення місії, цілей і завдань проекту, складання графіка реалізації проекту, складання кошторису і бюджету, складання заявок на отримання грантів. Підготовка, організація та проведення навчальних семінарів, тренінгів, роботи «гарячої лінії», онлайн юридичних консультацій. Підтримка і розвиток відносин з існуючими та новими донорами. Участь в конференціях Міжнародного фонду «Відродження». Участь у запуску нового проекту для переселенців із зони АТО «Допомога Дніпра». Співпраця з рекламними агентствами і ЗМІ з оформлення та інформаційного забезпечення заходів. Документаційне забезпечення проекту, моніторинг та оцінка результатів діяльності, складання звітів. Ведення процесуальних документів. Представлення інтересів в судах, органах прокуратури, юстиції, податкових правоохоронних, митних органах.

    Рекомендації: Директор офісу Валаєва Олена Іванівна т.+38 (050) 589-47-31.

    Юрисконсульт ( 10 років)

    «завод Павлоградхіммаш» (http://www.phm.com.ua)

    більше 500 співробітників; Промисловість і Виробництво (Виробництво та реалізація теплообмінного, ємнісного, колонного та ін. Обладнання для нафтопереробної, нафтохімічної, хімічної промисловості)

    Функції: Повний супровід і юридична підтримка підприємства. Представлення інтересів підприємства в державних органах, участь в переговорах. Претензійно-позовна діяльність, участь в судах всіх інстанцій, робота з державною виконавчою службою. Розробка стратегії поведінки і захист підприємства від позапланових перевірок, успішна робота з контролюючими органами, підготовка відповідей на запити органів державної влади. Оформлення прав на інтелектуальну власність підприємства, державна реєстрація знаків для товарів і послуг.

    Рекомендації: Начальник Юридичного відділу Микицюра Наталія Миколаївна т.+38 (050) 922-05-04 .

    Освіта:

    ДВНЗ Національний гірничій університет (Днепропетровск), магістр «Правознавство», професіонал в галузі правознавства, науковий співробітник 2006 р.;

    Міжрегіональна Академія управління персоналом (Київ), бакалавр «Комерційне та Трудове право», вища базова 2004 р.;

    Київський національний університет імені Тараса Шевченко, «Вища школа кадровика», «Управління відділом кадрів», січень 2020р.;


    Підвищення кваліфікації

    «ІV Всеукраїнський з’їзд кадровиків», «Тактика і стратегія кадрової роботи», м. Київ, 2019р.;

    «Всеукраїнський кадровий конгрес: інтенсивні технології захисту роботодавця і кадровика», м. Дніпро, 2019р;

    Вебінар «Електронні трудові книжки. Зміни у законодавстві», 2020р.


    Додаткова інформація

    Висока працездатність, активність, надійність, чесність.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *


    Часто ищут

    ↑ Наверх