Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
вихідні дзвінки по абонентам із клієнтської бази з метою дізнатися більше інформаціїї на рахунок проблем зі звязком та вирішення будь якого питання яке стосується особистого ономера Київстар, або інших послуг, крім того проводимо багато різноманітних опитувать: послуг роумінгу, благодійності, різноманітних акцій, які повязані з Київстаром, додатково робили аналітику великої кількості інформації, що до смс розсилок та їх розпізнавання в системі
Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами.
Робота з абонентами – детракторами. після проходження ними опитування щодо рівня задоволеності послугами, сервісом і мережею компанії Київстар. Напрямок РР і ММС. Робота з Ad-Hoc.
Молодший фахівець Call-Center, напрямок - В2В
Обслуговування координаторів та абонентів корпоративного зв’язку Київстар. Консультація клієнтів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії. Фіксація звернень, скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії.
Обслуговування абонентів Київстар передплаченого зв’язку. Консультація абонентів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії Київстар. Фіксація скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії
Подписаться на рассылку новых резюме: "Менеджер телекоммуникации в Киеве"