RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Менеджер телекоммуникации в Киеве
  5. Менеджер телекоммуникации
Предложить вакансию
Данный соискатель предпочел скрыть свои личные данные

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Менеджер телекоммуникации

Заблокировано
18 000 грн.
 20 сентября 2022  Город: Киев
Возраст:33 года
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Дизайн, творчество; Офисный персонал; Телекоммуникации и связь

Опыт работы

Фахівець контролю надання послуг відділу обслуговування кліентів Київського напрямку
Еколл (Деятельность информационно-справочных служб), Киев
04.2020 − 07.2022 (2 года 2 месяца)

вихідні дзвінки по абонентам із клієнтської бази з метою дізнатися більше інформаціїї на рахунок проблем зі звязком  та вирішення будь якого питання яке стосується особистого ономера Київстар, або  інших послуг, крім того проводимо багато різноманітних опитувать: послуг роумінгу, благодійності, різноманітних акцій, які повязані з Київстаром, додатково робили аналітику великої кількості інформації, що до смс розсилок та їх розпізнавання в системі 

Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами
Брейн Сорс Інтернешнл (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Киев
10.2017 − 03.2020 (2 года 4 месяца)

Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами.

Робота з абонентами – детракторами. після проходження ними опитування щодо рівня задоволеності послугами, сервісом і мережею компанії Київстар. Напрямок РР і ММС. Робота з Ad-Hoc.

Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок PP
Брейн Сорс Інтернешнл (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Киев
10.2015 − 11.2017 (2 года 1 месяц)

Молодший фахівець Call-Center, напрямок - В2В

Обслуговування координаторів та абонентів корпоративного зв’язку Київстар. Консультація клієнтів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії. Фіксація звернень, скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії.

Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок
ТОВ «Промоушн Аутсорсінг» (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Киев
05.2014 − 10.2015 (1 год 5 месяцев)

Обслуговування абонентів Київстар передплаченого зв’язку. Консультація абонентів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії Київстар. Фіксація скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії

Образование

Державний Університет Телекомунікацій (Киев)
телекомунікаційні системи та мережі
полное высшее, 09.2008 − 01.2014 (5 лет 4 месяца)

Знание языков:

Английский - Ниже среднего

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: MS Office (Word, Exсel, Power Point,), навыки работы с Интернет браузерами (Explorer, Opera, Google Chrome). Help Desk, HD Reporter, Питер – Сервис, Medallia, Potoshop, superoffice crm
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання. Притаменність до педантичності та перфекціонізму, не люблю запізнюватися, створення колажів в фотошопі з різноманітних картинок, велосипед та ліс.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх