UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Менеджер телекоммуникации в Києві
  5. Менеджер телекоммуникации
Запропонувати вакансію
Даний шукач вважав за краще приховати свої власні дані

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяМенеджер телекоммуникации

Заблоковано
18 000 грн.
 20 вересня 2022  Місто: Київ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Дизайн, творчість; Офісний персонал; Телекомунікація та зв'язок

Досвід роботи

Фахівець контролю надання послуг відділу обслуговування кліентів Київського напрямку
Еколл (Деятельность информационно-справочных служб), Київ
04.2020 − 07.2022 (2 роки 2 місяці)

вихідні дзвінки по абонентам із клієнтської бази з метою дізнатися більше інформаціїї на рахунок проблем зі звязком  та вирішення будь якого питання яке стосується особистого ономера Київстар, або  інших послуг, крім того проводимо багато різноманітних опитувать: послуг роумінгу, благодійності, різноманітних акцій, які повязані з Київстаром, додатково робили аналітику великої кількості інформації, що до смс розсилок та їх розпізнавання в системі 

Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами
Брейн Сорс Інтернешнл (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Київ
10.2017 − 03.2020 (2 роки 4 місяці)

Фахівець сектору зворотнього зв’язку з клієнтами.

Робота з абонентами – детракторами. після проходження ними опитування щодо рівня задоволеності послугами, сервісом і мережею компанії Київстар. Напрямок РР і ММС. Робота з Ad-Hoc.

Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок PP
Брейн Сорс Інтернешнл (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Київ
10.2015 − 11.2017 (2 роки 1 місяць)

Молодший фахівець Call-Center, напрямок - В2В

Обслуговування координаторів та абонентів корпоративного зв’язку Київстар. Консультація клієнтів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії. Фіксація звернень, скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії.

Консультант Call-Center, напрямок – передплачений зв’язок
ТОВ «Промоушн Аутсорсінг» (Телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв'язку та передачі даних), Київ
05.2014 − 10.2015 (1 рік 5 місяців)

Обслуговування абонентів Київстар передплаченого зв’язку. Консультація абонентів щодо тарифних планів, послуг та акцій компанії Київстар. Фіксація скарг та пропозицій абонентів. Продаж додаткових послуг компанії

Освіта

Державний Університет Телекомунікацій (Київ)
телекомунікаційні системи та мережі
повна вища, 09.2008 − 01.2014 (5 років 4 місяці)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office (Word, Exсel, Power Point,), навыки работы с Интернет браузерами (Explorer, Opera, Google Chrome). Help Desk, HD Reporter, Питер – Сервис, Medallia, Potoshop, superoffice crm
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання. Притаменність до педантичності та перфекціонізму, не люблю запізнюватися, створення колажів в фотошопі з різноманітних картинок, велосипед та ліс.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору