RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Оператор call-центра в Киеве
  5. Оператор call-центра
Предложить вакансию
Резюме Оператор call-центра
Рябоконь Олена Іванівна

Оператор call-центра

Заблокировано
  6 апреля 2021  Город: Киев
Возраст:25 лет
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа
Рубрики: Офисный персонал
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

оператор call-центра
ТОВ " Бігтрейд" (Торгівля), Житомир
12.2020 − 03.2021 (2 месяца)
  • Ведення продажів по телефону.
  • Поповнення і ведення бази даних клієнтів.
  • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для обслуговування лінії.
  • Консультація абонентів про послуги та товари.
  • Робота з скаргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.
оператор call-центра
ТОВ " Ламода" (Торгівля), Житомир
08.2019 − 12.2020 (1 год 3 месяца)
  • Консультація абонентів телефоному режимі про послуги та товари.
  • Ведення продажів по телефону.
  • Поповнення і ведення бази даних клієнтів .
  • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для лінії.
  • Робота з сксргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.

Досягнені результати:

Скоротила на 20% часу пред'явлення відповідей абонентам.

Образование

Житомирський базовий фармацевтичний коледж (Житомир)
Лабораторна діагностика, лаборант
средне-специальное, 09.2017 − 07.2019 (1 год 9 месяцев)

Знание языков:

Английский - Средний, Русский - Средний, Украинский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач ПК, знання офісних програм ( Word, Excel, 1C), впевнена робота в інтернеті, електронна пошта.
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Комунікабельна, стресостійка,відповідальна, цілеспрямована, пунктуальна. Маю навички телефонних переговорів, грамотна і чітка мова.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Пошук вакансії оператор call центра, спеціаліст інформаційного відділу. Маю творчий підхід до виконання завдання, швидко навчаюсь, маю чіткий та приємний голос.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх