UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Оператор call-центра в Києві
  5. Оператор call-центра
Запропонувати вакансію
Резюме Оператор call-центра
Рябоконь Олена Іванівна

Оператор call-центра

Заблоковано
  6 квітня 2021  Місто: Київ
Вік:24 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота
Рубрики: Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

оператор call-центра
ТОВ " Бігтрейд" (Торгівля), Житомир
12.2020 − 03.2021 (2 місяці)
  • Ведення продажів по телефону.
  • Поповнення і ведення бази даних клієнтів.
  • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для обслуговування лінії.
  • Консультація абонентів про послуги та товари.
  • Робота з скаргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.
оператор call-центра
ТОВ " Ламода" (Торгівля), Житомир
08.2019 − 12.2020 (1 рік 3 місяці)
  • Консультація абонентів телефоному режимі про послуги та товари.
  • Ведення продажів по телефону.
  • Поповнення і ведення бази даних клієнтів .
  • Своєчасне освоєння інформації по проєкту, необхідної для лінії.
  • Робота з сксргами та пропозиціями клієнтів і ознайомлення з їх змістом, відповідні служби і відділи компанії.

Досягнені результати:

Скоротила на 20% часу пред'явлення відповідей абонентам.

Освіта

Житомирський базовий фармацевтичний коледж (Житомир)
Лабораторна діагностика, лаборант
середньо-спеціальна, 09.2017 − 07.2019 (1 рік 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Російська - Середній, Українська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК, знання офісних програм ( Word, Excel, 1C), впевнена робота в інтернеті, електронна пошта.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельна, стресостійка,відповідальна, цілеспрямована, пунктуальна. Маю навички телефонних переговорів, грамотна і чітка мова.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Пошук вакансії оператор call центра, спеціаліст інформаційного відділу. Маю творчий підхід до виконання завдання, швидко навчаюсь, маю чіткий та приємний голос.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору