RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве, Резюме в Турции
  4. Резюме Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор в Киеве
  5. Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор
Предложить вакансию
Резюме Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор
Чаки Оксана

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор

Заблокировано
25 000 грн.
 30 декабря 2024  Город: Киев
 Готова к переезду в: Турция
Возраст:50 лет
Режим работы:полный рабочий день, посменная работа, удаленная работа
Рубрики: Другие предложения
 Состою в браке  Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Помічник генерального директора
ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства (Державний сектор), Киев
09.2016 − 05.2019 (2 года 7 месяцев)
Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.)
КГК Глобал, ООО (додаткова робота) (Системи супутникового моніторингу транспорту), Киев
06.2016 − 06.2017 (1 год )
Офіс менеджер
ТОВ "ЄВРОСМАК" (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Киев
03.2012 − 06.2016 (4 года 3 месяца)
Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів
ТОВ "А.К.В.", Київ (Інше), Киев
03.2010 − 03.2012 (2 года )

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
. (.)
06.1991 − 05.2019 (27 лет 10 месяцев)


  • Планування, організація та ведення робочого календаря та графіку керівника. Підготовка та планування зустрічей;
  • Зустріч та супровід гостей;
  • Здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;
  • здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності;
  • прийом/перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер). ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook.
  • прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору. Реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
  • контроль строків виконання доручень керівника;
  • здійснення збору та обробки інформації для керівника;
  • підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
  • організація проведення телефонних переговорів генерального директора. Запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;
  • ведення ділового листування. За дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей адресатам;
  • Замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.
  • Оформлення віз.
  • Ведення діловодства, кадрової документації (накази про прийняття на роботу та звільнення з роботи.
  • Ведення графіку відпусток, табелю обліку робочого часу.
  • Планування відряджень, оформлення, облік та ведення трудових книжок.
  • Формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), складання звітів;
  • накази щодо основної діяльності;
  • розробка та формування справ філії згідно з номенклатурою, забезпечення їх безпеки (зберігання);
  • Організація архівного зберігання документів;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • участь у проведенні інвентаризації та списання основних засобів;
  • Організація та координація ділових контактів керівника;
  • Проведення переговорів із покупцями.
  • Складання замовлень постачальникам.
  • Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.
  • Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо
  • Робота із банками. Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.
  • Продзвон покупців-дебіторів.
  • Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.
  • Видача готівки підзвітним особам.

  • Моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій);
  • контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;
  • формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.

Образование

Середнє професійно-технічне училище №38 (Киев)
Секретар керівника
средне-специальное, 09.1987 − 06.1988 (9 месяцев)

Дополнительное образование

 Турецька мова А1, А2. 2022 р.

Знание языков:

Турецкий - Средний, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, CRM);
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Особисті якості: - пунктуальність - відповідальність - комунікабельність - організаційні здібності - вміння згладжувати конфліктні ситуації та оперативно реагувати на зміни - швидке засвоєння інформації - вміння працювати в команді - неконфліктність - мобільність - готова до навчання та освоєння нової інформації - спрямованість на результат - вміння відстоювати зайняту позицію - навички роботи у режимі мультизадачності - готовність працювати у інтенсивному режимі - вміння вибудовувати пріоритетність завдань - стресостійкість - позитивне мислення.
Цель поиска работы, пожелания к месту работы: Отримання роботи в стабільній компанії, набуття та вдосконалення професійних навичок

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх