UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Туреччині
  4. Резюме Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор в Києві
  5. Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор
Запропонувати вакансію
Резюме Оператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор
Чаки Оксана

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяОператор/Представник контакт-центру. Адміністративний помічник. Адміністратор бази даних.Туроператор

Заблоковано
25 000 грн.
 30 грудня 2024  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Туреччина
Вік:50 років
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, віддалена робота
Рубрики: Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Помічник генерального директора
ДП "СПЕЦАГРО" Міністерства аграрної політики та продовольства (Державний сектор), Київ
09.2016 − 05.2019 (2 роки 7 місяців)
Спеціаліст служби технічної підтримки клієнтів (сб, нед.)
КГК Глобал, ООО (додаткова робота) (Системи супутникового моніторингу транспорту), Київ
06.2016 − 06.2017 (1 рік )
Офіс менеджер
ТОВ "ЄВРОСМАК" (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ
03.2012 − 06.2016 (4 роки 3 місяці)
Помічник генерального директора. В.о.начальника відділу кадрів
ТОВ "А.К.В.", Київ (Інше), Київ
03.2010 − 03.2012 (2 роки )

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
. (.)
06.1991 − 05.2019 (27 років 10 місяців)


  • Планування, організація та ведення робочого календаря та графіку керівника. Підготовка та планування зустрічей;
  • Зустріч та супровід гостей;
  • Здійснення координації роботи керівників структурних підрозділів з метою скорочення часу вирішення виробничих питань та поточної роботи;
  • здійснення оперативного зв'язку зі структурними підрозділами, сторонніми організаціями та окремими громадянами з питань поточної діяльності;
  • прийом/перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС); робота з оргтехнікою (факс, принтер, ксерокс, сканер). ПК-користувач, Word, Excel, Internet, Outlook.
  • прийом кореспонденції, що надходить, і передача її на розгляд генеральному директору. Реєстрація та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
  • контроль строків виконання доручень керівника;
  • здійснення збору та обробки інформації для керівника;
  • підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
  • організація проведення телефонних переговорів генерального директора. Запис у його відсутність отриманої інформації та доведення до відома її змісту;
  • ведення ділового листування. За дорученням генерального директора складання листів, запитів, інших документів, підготовка відповідей адресатам;
  • Замовлення та бронювання готелів, авіаквитків.
  • Оформлення віз.
  • Ведення діловодства, кадрової документації (накази про прийняття на роботу та звільнення з роботи.
  • Ведення графіку відпусток, табелю обліку робочого часу.
  • Планування відряджень, оформлення, облік та ведення трудових книжок.
  • Формування та ведення особових справ співробітників, табеля обліку робочого часу), складання звітів;
  • накази щодо основної діяльності;
  • розробка та формування справ філії згідно з номенклатурою, забезпечення їх безпеки (зберігання);
  • Організація архівного зберігання документів;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • участь у проведенні інвентаризації та списання основних засобів;
  • Організація та координація ділових контактів керівника;
  • Проведення переговорів із покупцями.
  • Складання замовлень постачальникам.
  • Забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту.
  • Виписка платіжних документів у програмі 1 С: рахунки, видаткові, довіреності, акти-звіряння тощо
  • Робота із банками. Щоденний контроль надходження та перерахування коштів від покупців.
  • Продзвон покупців-дебіторів.
  • Прийом готівки до каси організації від покупців по оплаченим накладним.
  • Видача готівки підзвітним особам.

  • Моніторинг та контроль техніки у програмі Wialon (аналіз переміщення техніки, маршрутів, зупинок та стоянок, використання ПММ та дотримання технологічних операцій);
  • контроль справності обладнання системи GPS-моніторингу;
  • формування та аналіз звітів на основі даних GPS-моніторингу.

Освіта

Середнє професійно-технічне училище №38 (Київ)
Секретар керівника
середньо-спеціальна, 09.1987 − 06.1988 (9 місяців)

Додаткова освіта

 Турецька мова А1, А2. 2022 р.

Знання мов:

Турецька - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, CRM);
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Особисті якості: - пунктуальність - відповідальність - комунікабельність - організаційні здібності - вміння згладжувати конфліктні ситуації та оперативно реагувати на зміни - швидке засвоєння інформації - вміння працювати в команді - неконфліктність - мобільність - готова до навчання та освоєння нової інформації - спрямованість на результат - вміння відстоювати зайняту позицію - навички роботи у режимі мультизадачності - готовність працювати у інтенсивному режимі - вміння вибудовувати пріоритетність завдань - стресостійкість - позитивне мислення.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання роботи в стабільній компанії, набуття та вдосконалення професійних навичок

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору