RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Днепре
  4. Резюме Unity/C# developer в
  5. Unity/C# developer
Предложить вакансию
Резюме Unity/C# developer
Сіміженко Юрій

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Unity/C# developer

Заблокировано
18 000 грн.
 14 ноября 2023  Город: Днепр
Возраст:31 год
Режим работы:полный рабочий день, удаленная работа
Рубрики: IT, WEB специалисты; Дизайн, творчество; Сфера развлечений
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

інженер-будівельник
Мастер План (Будівництво), Днепр
03.2016 − 06.2023 (7 лет 3 месяца)
  • Розробка робочих будівельних креслень відповідно до архітектурних рішень.
  • Створення 3d моделей відповідно до проектних та архітектурних рішень та їх базова візуалізація.
  • Підготовка кошторисів на будівельні роботи.
  • Аналіз та проведення закупівель матеріалів.
  • Внутрішня логістика товарів та матеріалів

Образование

Придніпровська академія будівництва та архітектури (Днепр)
Промислове та цивільне будівництво, інженер-будівельник
полное высшее, 09.2010 − 05.2016 (5 лет 7 месяцев)

Дополнительное образование

 Get Git Smart Course: Learn Git in Unity, SourceTree, GitHub (жовтень 2023)
 Complete C# Unity Game Developer 2D (квітень-травень 2023)
 C# Programming: From Beginner to Expert (березень 2023)

Знание языков:

Английский - Средний, Украинский - Профессиональный (эксперт)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: С# Unity 3D Unity 2D GitHub / Sourcetree SOLID principles SketchUp Revit Lumion
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: На даний час у розробці ігор маю декілька демо-проектів. 2D сайд-скроллер-платформер: кілька базових рівнів, зона переходу на наступний рівень, вороги, що патрулюють задану територію, та реалізація атаки через снаряд з анімацією. Мобільні 3D автоперегони з реалізацією сенсорного управління. Космічний шутер зверху вниз (по типу Galaxia): головне меню, ігровий екран з індикатором хп і набраних очок, кілька типів ворогів з різною швидкістю і кількістю хп, які спавняться і рухаються по заданій траєкторії. 3D-шутер: реалізація простого ШІ ворогів із зоною переслідування та атаки, реалізація системи NavMesh для патрулювання ворогів, 3 види зброї для гравця з реалізацією зміни та відображення активної зброї на екрані, реалізація стрільби ігрока через raycast, стрільба ворогів снарядами, головне меню, екран програшу/виграшу. Всі наведені вище приклади доступні на gitHub(https://github.com/Maddno).

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх