UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Unity/C# developer в
  5. Unity/C# developer
Запропонувати вакансію
Резюме Unity/C# developer
Сіміженко Юрій

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяUnity/C# developer

Заблоковано
18 000 грн.
 14 листопада 2023  Місто: Дніпро
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Дизайн, творчість; Сфера розваг
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

інженер-будівельник
Мастер План (Будівництво), Дніпро
03.2016 − 06.2023 (7 років 3 місяці)
  • Розробка робочих будівельних креслень відповідно до архітектурних рішень.
  • Створення 3d моделей відповідно до проектних та архітектурних рішень та їх базова візуалізація.
  • Підготовка кошторисів на будівельні роботи.
  • Аналіз та проведення закупівель матеріалів.
  • Внутрішня логістика товарів та матеріалів

Освіта

Придніпровська академія будівництва та архітектури (Дніпро)
Промислове та цивільне будівництво, інженер-будівельник
повна вища, 09.2010 − 05.2016 (5 років 7 місяців)

Додаткова освіта

 Get Git Smart Course: Learn Git in Unity, SourceTree, GitHub (жовтень 2023)
 Complete C# Unity Game Developer 2D (квітень-травень 2023)
 C# Programming: From Beginner to Expert (березень 2023)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: С# Unity 3D Unity 2D GitHub / Sourcetree SOLID principles SketchUp Revit Lumion
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: На даний час у розробці ігор маю декілька демо-проектів. 2D сайд-скроллер-платформер: кілька базових рівнів, зона переходу на наступний рівень, вороги, що патрулюють задану територію, та реалізація атаки через снаряд з анімацією. Мобільні 3D автоперегони з реалізацією сенсорного управління. Космічний шутер зверху вниз (по типу Galaxia): головне меню, ігровий екран з індикатором хп і набраних очок, кілька типів ворогів з різною швидкістю і кількістю хп, які спавняться і рухаються по заданій траєкторії. 3D-шутер: реалізація простого ШІ ворогів із зоною переслідування та атаки, реалізація системи NavMesh для патрулювання ворогів, 3 види зброї для гравця з реалізацією зміни та відображення активної зброї на екрані, реалізація стрільби ігрока через raycast, стрільба ворогів снарядами, головне меню, екран програшу/виграшу. Всі наведені вище приклади доступні на gitHub(https://github.com/Maddno).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору