Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
- аналіз, участь в методологічному забезпеченні та сприяння оптимізації банківських процесів Банку за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу з метою підвищення якості обслуговування клієнтів та мінімізації операційних ризиків, відсутності дублювання функцій, дотримання процедур внутрішнього контролю при здійсненні банківських операцій тощо;
- розробка та підтримка в актуальному стані методологічного забезпечення банківських процесів (банківський процес, процес, блок-схема, технологічна карта, карта процесу тощо) та інших внутрішніх документів за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу (Положення, Порядок тощо);
- реалізація банківських процесів в АБС Б 2 (участь в налаштуванні банківських продуктів роздрібного і корпоративного бізнесу, постановка технічних завдань щодо завантаження актуальних угод, операцій, друкованих форм, чинних тарифів тощо);
- участь у впровадженні в діяльність Банку нових банківських напрямків за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу;
- аналіз, розробка, актуалізація та погодження внутрішніх документів Банку щодо загального методологічного забезпечення роботи Банку, які відносяться до компетенції Управління у відповідності до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України;
- систематизація та підтримка в актуальному стані єдиних інформаційних баз для використання структурними та відокремленими підрозділами Банку;
- моніторинг та інформування керівників Банку щодо змін в законодавстві України;
- сприяння впровадженню в роботу Банку перспективних методів та процедур, які використовуються в банківській сфері.
- залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування;
- РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- адміністрування «Клієнт-банку»;
- продаж кредитів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, банківської гарантії, білінгу та депозитів, еквайрингу
- залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування
- РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
- адміністрування «Клієнт-банку»
- продаж еквайрингу, банківської гарантії, білінгу та депозитів
- обслуговування фізичних осіб;
- РКО юридичних осіб і ФОП, відкриття поточних рахунків, корпоративних карт, підключення «Клієнт-банку»,поточне обслуговування запитів клієнтів;
- залучення клієнтів по телефону, ділова переписка і організація зустрічей з клієнтами;
- робота с масивами даних;
- робота с реєстрами і звідними таблицями;
- підготовка звітів про виконану роботу;
- ведення діловодства;
- підготовка комерційних пропозицій і програм для клієнтів.
- інформативне обслуговування нинішніх і потенційних клієнтів банку по телефону;
- швидке прийняття рішень в нестандартних ситуаціях з клієнтами;
- цілодобова практична підтримка клієнтів – держателів платіжних карт;
- обробка листів, які надходять на електронну пошту банку;
- інформаційне обслуговування клієнтів по продуктовому ряду банку, в т.ч. користувачів системи дистанційного доступу «інтернет- банкінг»;
- претензійне обслуговування клієнтів банку.
- кредитне супроводження розрахунків з фізичними особами
- консультування по продуктовому ряду банку.
Подписаться на рассылку новых резюме: "Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу) в Киеве"