UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу) в Києві
  5. Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу)
Запропонувати вакансію
Резюме Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу)
Майгула Аліна

Заступник-начальник управління-відділу методології, Бізнес-аналітик, Заступник департаменту (роздрібного, корпоративного бізнесу)

Заблоковано
 20 квітня 2021  Місто: Київ
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Консалтинг; Керівництво
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

заступник начальника управління методології та розробки продуктів
АТ «КРИСТАЛБАНК» (Розробка банківських продуктів), Київ
09.2017 − По теперішній час (6 років 7 місяців)

- аналіз, участь в методологічному забезпеченні та сприяння оптимізації банківських процесів Банку за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу з метою підвищення якості обслуговування клієнтів та мінімізації операційних ризиків, відсутності дублювання функцій, дотримання процедур внутрішнього контролю при здійсненні банківських операцій тощо;

- розробка та підтримка в актуальному стані методологічного забезпечення банківських процесів (банківський процес, процес, блок-схема, технологічна карта, карта процесу тощо) та інших внутрішніх документів за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу (Положення, Порядок тощо);

- реалізація банківських процесів в АБС Б 2 (участь в налаштуванні банківських продуктів роздрібного і корпоративного бізнесу, постановка технічних завдань щодо завантаження актуальних угод, операцій, друкованих форм, чинних тарифів тощо);

- участь у впровадженні в діяльність Банку нових банківських напрямків за напрямком роздрібного і корпоративного бізнесу;

- аналіз, розробка, актуалізація та погодження внутрішніх документів Банку щодо загального методологічного забезпечення роботи Банку, які відносяться до компетенції Управління у відповідності до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку України;

- систематизація та підтримка в актуальному стані єдиних інформаційних баз для використання структурними та відокремленими підрозділами Банку;

- моніторинг та інформування керівників Банку щодо змін в законодавстві України;

- сприяння впровадженню в роботу Банку перспективних методів та процедур, які використовуються в банківській сфері.

головний фахівець з обслуговування та продажу продуктів клієнтам малого та мікро бізнесу малого та мікро бізнесу
АТ «Райффайзен Банк «Аваль» (Залучення та обслуговування клієнтів), Київ
04.2017 − 08.2017 (4 місяці)

- залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування;

- РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- адміністрування «Клієнт-банку»;

- продаж кредитів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, банківської гарантії, білінгу та депозитів, еквайрингу

головний фахівець з обслуговування клієнтів малого бізнесу
ПАТ «СБЕРБАНК» (Залучення та обслуговування клієнтів), Київ
10.2016 − 04.2017 (6 місяців)

- залучення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на обслуговування

- РКО юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

- адміністрування «Клієнт-банку»

- продаж еквайрингу, банківської гарантії, білінгу та депозитів

економіст Відділення №1 Київського територіального управління департаменту з розвитку бізнесу
ПАТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (Залучення та обслуговування клієнтів), Київ
07.2014 − 10.2016 (2 роки 3 місяці)

- обслуговування фізичних осіб;

- РКО юридичних осіб і ФОП, відкриття поточних рахунків, корпоративних карт, підключення «Клієнт-банку»,поточне обслуговування запитів клієнтів;

- залучення клієнтів по телефону, ділова переписка і організація зустрічей з клієнтами;

- робота с масивами даних;

- робота с реєстрами і звідними таблицями;

- підготовка звітів про виконану роботу;

- ведення діловодства;

- підготовка комерційних пропозицій і програм для клієнтів.

економіст відділу обслуговування викликів Департаменту роздрібного бізнесу Управління Контакт- Центр
ПАТ «Банк Форум» (Залучення та обслуговування клієнтів), Київ
11.2012 − 06.2014 (1 рік 7 місяців)

- інформативне обслуговування нинішніх і потенційних клієнтів банку по телефону;

- швидке прийняття рішень в нестандартних ситуаціях з клієнтами;

- цілодобова практична підтримка клієнтів – держателів платіжних карт;

- обробка листів, які надходять на електронну пошту банку;

- інформаційне обслуговування клієнтів по продуктовому ряду банку, в т.ч. користувачів системи дистанційного доступу «інтернет- банкінг»;

- претензійне обслуговування клієнтів банку.

спеціаліст з підтримки клієнтів (фахівець довідково-інформаційного центру).
ПАТ «Банк Русский стандарт» (Обслуговування клієнтів), Київ
06.2012 − 10.2012 (3 місяці)

- кредитне супроводження розрахунків з фізичними особами

- консультування по продуктовому ряду банку.

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту (Київ)
Факультет: фінанси та кредит; Спеціальність: банківська справа
повна вища, 09.2008 − 12.2013 (5 років 2 місяці)

Додаткова освіта

 AmericanEnglishCenter (слухач курсів) вересень 2006– серпень 2007

Знання мов:

Англійська - Високий рівень (вільно), Німецька - Нижче середнього
Додатково: Постійно вдосконалюю рівень знань іноземної мови

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: досвідчений користувач: MSOffice (Word,VISIO, Exсel, PowerPoint, Outlook), володію програмами Siebel,B2,ISCARD (IS-LITE),UPC-online, SIA,ARM економіста, ANTRIGHT,AGENT, вивчала 1С,MS.Access.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ініціативна,енергійна,комунікабельна,цілеспрямована,чесна,доброзичлива,активна, дисциплінована,відповідальна, швидко навчаюсь новому, вмію працювати як в команді так і самостійно. Хоббі - спорт (стретчинг, танці), вокал, вивчення іноземних мов, читання, кулінарія, вишивання
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бажання особистого і професійного розвитку, вдосконалення професійних навичок та вмінь, кар'єрне зростання, матеріальний добробут

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору