RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. На работе
  5. Бійцям «офісного фронту»: як не втрачати продуктивність?

Бійцям «офісного фронту»: як не втрачати продуктивність?

4.04.2022 513
Бійцям «офісного фронту»: як не втрачати продуктивність?

Бійцям «офісного фронту»: як не втрачати продуктивність?

4.04.2022     513

Поради щодо продуктивності надзвичайно актуальні в наш час. Війна не поставила життя на паузу – всім, хто не на фронті, хто не волонтерить весь свій вільний час, потрібно працювати. Щоб забезпечувати самих себе, щоб сплачувати податки, рахунки і т.д. Але для багатьох людей великою проблемою стала втрата контролю над власним життям. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі важливі рекомендації, як не втрачати продуктивності офісним працівникам.

Візьміть під контроль свою увагу

В перші дні війни багато людей стали новинозалежними. Було важко усвідомити весь масштаб жахіть, який принесла російська армія на українську землю – тому й не дивно, що багато українців цілими днями майже невпинно моніторили стрічки новин чи дивилися спільний марафон новин від українських телеканалів. Але вже минуло більше місяця від початку повномасштабного вторгнення, і якщо ви за цей час не навчилися брати під контроль свою увагу, то зараз саме час це зробити.

Безумовно, всіх нас переслідує якщо не страх чи паніка, то агресія і лють, або ж відчуття повного безсилля. Це спричиняє великий тиск на психіку, і продуктивно працювати в таких умовах складно. Але нашій країні як ніколи потрібні продуктивні працівники, погоджуєтеся? Кожен на своєму місці повинен зробити свій внесок в загальну перемогу, і ваша особиста продуктивність, ваша самовіддана праця – теж великий внесок в загальні зусилля всіх українців.

Отже, порада перша і найважливіша: візьміть під контроль свою увагу, ви можете це зробити. А щоб полегшити завдання, привчайте себе до того, щоб одразу після пробудження не тягнутися до перегляду новин. На жаль, ми не можемо скасувати жахіття війни, а прочитані вранці новини можуть забезпечити вкрай поганий настрій на весь день. А працівник з поганим настроєм – такий собі працівник. Краще по максимуму спрямуйте увагу та зусилля на свої безпосередні робочі обов’язки. Та інші корисні штуки, якими ви, напевно, займаєтеся після роботи.

Ні, робочі справи не зачекають до кінця війни

Якщо ви так думаєте, що можна поставити на паузу все своє життя, всю роботу до кінця війни – це хибні міркування. Життя продовжується, тому варто поміркувати над тим, чим ви можете бути корисними для своєї компанії і країни в цілому. Так, поодинці ми – розрізнені, але всі разом ми – сила. Пам’ятайте про це і нехай ці слова додають вам сил у ті дні, коли ви почуваєтеся розбитим і безсилим.

Всі орієнтири втрачено, все старе більше не працює - що ж тоді робити?

Якщо міцно закріпитися на стороні негативного мислення, все дійсно так виглядає, адже те життя, до якого ми всі звикли в мирний час, більше не існує. Ті фактори, які тепер визначають нашу реальність – невизначеність та непередбачуваність – стали нашими супутниками в цей час. Але погляньте на свою роботу, свою компанію та команду під іншим кутом зору. Зруйновані старі ритуали, звички і традиції? Настав час творити нові. Наприклад, почати менше обговорювати на роботі жахіття війни, натомість домовитися працювати ще наполегливіше і старанніше, діяти ще згуртованіше, ще більше допомагати один одному.

А коли відчуваєш підтримку і турботу інших людей – це таки додає сил. Хочеться працювати якісніше і продуктивніше, чи не так?

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх