Уявіть собі, що при пошуку персоналу у вас є неймовірна змога привернути увагу кандидата — написати цікавий креативний опис вакансії. Чи використовуєте ви цю опцію, щоб на першому етапів залучити потрібних кандидатів собі в компанію? На жаль, не всі рекрутери розуміють, що перша взаємодія зі здобувачем починається не на співбесіді, а саме на етапі знайомства із вакансією. Чи віддали б ви перевагу при пошуку роботи шаблонній, сухій, нецікавій вакансії замість живій та креативній? Навряд. Тож, складаючи вакансію, питайте себе, чи відгукнулись би на неї ви самі. Проблема ще й у тому, що такі вакансії не приводять до вас потрібних кандидатів та є малоефективними. Як і будь-яке резюме, вакансія повинна привернути увагу здобувача чи хоча б зачепити своєю атмосферою. Тому не дивно, що при складанні вакансії багато рекрутерів керуються тими ж самими принципами, за якими оцінюються резюме кандидатів.
Вакансія — голос компанії, і, залежно від того, як він звучить й про що, від того залежить подальша комунікація чи її відсутність. Що ж робить вакансію хорошою — дізнавайтесь в цій статті на Jobs.ua.
Чекліст ефективної вакансії допоможе вам звернути увагу на важливі моменти у вашій вакансії, які здатні зацікавити конкурентних спеціалістів. Вакансія повинна відразу зачепити здобувача, а це значить текст опису повинен бути промотекстом: презентувати, підкреслювати переваги, відображати індивідуальну харизму компанії.
Вакансія повинна відображати культуру й цінності компанії
Ефективна вакансія розповідає здобувачу не лише про компанію, а й про культуру та її цінності. Для цього вакансія може транслювати атмосферу чи індивідуальну харизму. Тому пишіть так, як спілкуєтеся в компанії та як хочете, щоб спілкувався кандидат, щоб він відразу зрозумів, підходить йому ваш вайб чи ні. Це може використання більш персоналізованого звертання на «ти» чи використання сленгу, чи професіоналізмів, які роблять подальше спілкування теплим на зрозумілій усім мові.
Вакансія повинна містити чіткі вимоги до кандидата та відповідати на запити здобувачів
Чи часто траплялось у вашому досві ді таке, що на співбесіду приходили зовсім не ті здобувачі за рівнем чи уміннями? Частково таке трапляється, коли рекрутери складають вакансії з поверховими умовами, без уточнень рівня умінь та професійних компетентностей. Щоб хоч якось розбавити сухого формату зазначення обов’язків, вимог, ви можете викорстати формат «питання-відповідь», адже кандидати насамперед хочуть дізнатися про завдання й виклики, які перед ними стоятимуть, про те, з ким їм доведеться працювати, яким буде їхній робочий день, які можливості для розвитку вони отримають. Тож просто спробуйте стати на місце здобувача та спитайте себе, щоб хотів насамперед дізнатися кандидат:
Вакансія повинна бути креативною та натхненною
Якщо хочете, щоб опис вашої компанії цікавив та зачіпав кандидатів, позбавтеся стандартних для всіх описів, нецікавих фраз про обов’язки, вимоги, а краще зосередьтесь на перевагах компанії. Ви також можете спробувати скласти натхненну вакансію, яка надихає, пробуджує бажання познайомитись ще більше з колективом, на власні очі побачити команду та всі внутрішні процеси чи офіс з видом на гарні ландшафти. Це підіймає рейтинг компанії до рівня конкурентної і, справді, підштовхує кандидата до дій — відправити резюме, щоб відвідати офіс чи познайомитись ближче з рекрутером.
Вакансія повинна містити переваги
Проведіть конкурентну розвідку — подивіться, чим заманюють інші компанії. Чому б не похвалитися тими перевагами, які є конкретно у вашій компанії. Що це може бути?
Гнучкий графік роботи. Усі дуже цінують свій час. Тому можна наголосити на тому, що всі спеціалісти мають гнучкий робочий графік.
Соціальні гарантії. Успіх співробітників пов’язаний із задоволеністю роботою та тим, наскільки комфортні для них умови роботи в команді.
Вивчення іноземних мов. Плюсом буде, якщо компанія надає умови для навчання та вдосконалення навичок комунікації співробітників із клієнтами тощо.
Кухня. Додаткові смаколики на офісі завжди радують здобувачів, тому навіть така незначна перевага може заохотити та зацікавити.
Навчання та розвиток. Підвищення рівня кваліфікації та професійний розвиток співробітників компанії — основні складові успіху будь-якої компанії. Дуже круто, коли компанії може запропонувати підвищення кваліфікації чи додаткові курси за рахунок компанії.
Тімбілдінг. Зустрічі команди в неофіційній обстановці розслабляють та дають змогу спілкуватися без формальностей, бути ближчим до проблем один одного та їх розв’язання.
Компанія не стоїть на місці. Комфортні умови праці співробітників важливі для якісної та продуктивної роботи. Якщо компанія не стоїть на місці, що досягнуто, і планує впроваджувати та розвивати інші переваги роботи в компанії — це робить співпрацю ще більш приємною та комфортною.
Вакансія повинна містити розмір зарплати, бонуси тощо
Не забувайте вказувати, що готові запропонувати кандидату за виконання роботи. Багато компаній не вказують розмір оплати праці, а пишуть — за результатами співбесіди. І роблять велику помилку. Як показує практика, 40 % здобувачів звертає увагу саме на розмір зарплати й вакансія без цих даних примушує завершити її перегляд. Не забувайте вказати й бонуси, якщо вони можливі — затишний офіс, ноути, а може медичну страховку і службовий транспорт тощо.
Не забудьте написати про:
Візьміть ці поради до уваги при складанні вакансій на відкриту посаду у вашій компанії та знаходьте тільки корисних кандидатів.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.