Чи завжди скромність прикрашає людину? В роботі ця риса, скоріше, — на шкоду, ніж на користь. Звичайно, зарозумілість — це погано, але фахівцю важливо знати ціну своїм знанням і вмінням, не боятися озвучити її і відстояти у разі утиску. Ось 6 аргументів на користь того, що скромність на роботі варто відкидати:
Незайвим буде також розібратися, а чи притаманна вам скромність в принципі. Можливо, ви плутаєте її з іншими якостями.
Розуміння цієї якості здебільшого зумовлена рівнем особистого виховання. Для когось скромність — це мовчки вислуховувати несправедливі претензії, а межа іншого — в суперечці зламати візаві тільки руку, а не обидві ноги.
Вкрай важливо визначити для себе межу допустимого, щоб розуміти, чи дійсно потрібно утриматися або, навпаки, слід не соромитися подати голос і відстояти свої інтереси. І щоб переконати в тому, що смирення не завжди на користь, рекомендуємо розібратися, до чого призводить його надмірність.
Будь-яка перемога — це досягнення, якому треба радіти. І отримання похвали за якісно виконану роботу здатне окрилити людину, дати їй приплив творчих сил. Та що там! Приємні слова і смак успіху призводять до викиду гормону радості, від чого хочеться згорнути гори і підкорювати нові вершини. І така реакція на похвалу — нормальний прояв, який не слід у собі придушувати, «включаючи» скромність.
Чи варто позбавляти себе задоволення насолодитися досягнутим успіхом? Ні! Адже саме результат і є стимулом дії.
Часто скромність і боязнь «висунутися» серед колег призводить до того, що людину ні в що не ставлять на роботі. Потрібно не боятися заявляти про себе, свою значущість вголос. Але за умови, що є вагомі професійні досягнення. В іншому випадку голослівні хвастощі видадуть в вас самодура. І, звичайно, визнання від начальства ви не дочекаєтеся.
Це один із найстрашніших наслідків скромності. Зниження самооцінки призводить до задоволення мінімальними досягненнями і небажання проявляти свої якості, підкорювати нові професійні вершини. Відповідно, про кар'єрне зростання та підвищення заробітної плати теж можна забути. Подобається подібна перспектива? Ні? Тоді скромність геть!
Саме так сприймають колеги співробітника, який через смирення боїться відстояти свої інтереси, відмовитися від звалених на нього чужих зобов'язань. Мовчите? Значить, на вас і далі колеги будуть перекладати свої справи. А накопичена образа переросте в хронічний стрес і депресію.
Скромність заважає приймати непопулярні або жорсткі рішення. Але саме відсутність боязні здійснювати крок вперед і відповідальність за свої дії роблять з людини лідера.
Скромна людина ніколи не дозволить собі заїкнутися про підвищення, навіть якщо для цього є всі підстави — значущі професійні досягнення, унікальні навички і великий досвід. Вступаючи в переговори з начальством, варто відкидати смиренність. Інакше доведеться все життя задовольнятися копійчаною зарплатою, страждаючи про себе від невизнаних заслуг.
Звичайно, не варто применшувати важливість скромності. Це якість, яка в деяких ситуаціях може зіграти на руку, стати потужним інструментом проти опонента-вискочки. Але такі випадки рідкісні. Зате моменти, коли слід придушити смиренність і голосно заявити про себе, трапляються набагато частіше.
Ловіть чудову добірку для працівників креативної індустрії, щоб навчитися черпати ідеї практично нізвідки.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.