Яким би дружнім не був колектив, в якому ви працюєте, все одно є люди, які подобаються вам менше за всіх інших в колективі. Найчастіше це люди, які чимось вас дратують своєю поведінкою чи манерою спілкування. Нам стало цікаво, що входить у список найбільших дратівливих факторів для українців. Мова йде, звісно, про тих, хто працює в офісі, а не на фрілансі, тобто взаємодіює з усім колективом майже щодня.
Працівники, з якими приходиться ділити офіс щоденно, подобаються чверті кількості людей. Більше половини людей в компанії відносяться досить позитивно до колег, їм подобається колектив, в якому вони працюють. Щодо відносин з більшістю колег в колективі, то 42% мають ділові відносини, 15% - дружні, 41% - приятельські, 2% перебувають у конфліктних відносинах.
Статистика опитування українців показала, що 5% співробітників постійно дратуються через колег. 72% співробітників час від часу дратуються, в залежності від ситуації, настрою та інших факторів.
Загалом, існує багато дій колег, які драють більше за всього. Ми змогли виділити основні, найбільш популярні.
Інтриги, доноси, лицемірство – найбільш основні риси, які так дратують українців, які працюють в офісах. Якщо в вашій компанії також це присутнє, то основним виходом при цьому буде не реагувати на це ніяк, і не сприймати. Ще краще, максимально відгородити себе від цього і не включатися в це.
Плітки, розпускання чуток на другому місті, що дратує на робочому місті спеціалістів. Це й справді дуже неприємно. Та е неприємніше стає, коли ці чутки зачіпають вас. Дуже важко стає ніяк не реагувати на це чи тримати себе в руках. Тому потрібно максимально зусиль, щоб тримати себе у спокої.
На третьому місці, що так дратує українців – це лінь та небажання працювати на повну міць. Це дуже часто відбувається з тими, хто не полюбляє працювати не покладаючи рук, хто лінується, чи постійно відкладає роботу на потім, не хвилюючись, що її виконання впливає на роботу співпрацівника. А ось співпрацівник дуже часто від цього потерпає.
Ще в топ найбільш дратівливих речей в офісі відносяться постійна балаканина не по ділу, порожні розмови, гучна мова. Якщо в офісі є такі працівники, які порушують ці умови комфортного перебування інших співробітників, то спробуйте їм зробити зауваження чи звернутися до начальника із зауваженням.
У вирішенні цих питань, які дратують вас у працівниках в офісі, не забувайте про морально-етичні норми та не нашкодьте до їх звільнення з роботи.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.