Яким би дружнім не був колектив, в якому ви працюєте, все одно є люди, які подобаються вам менше за всіх інших в колективі. Найчастіше це люди, які чимось вас дратують своєю поведінкою чи манерою спілкування. Нам стало цікаво, що входить у список найбільших дратівливих факторів для українців. Мова йде, звісно, про тих, хто працює в офісі, а не на фрілансі, тобто взаємодіює з усім колективом майже щодня.
Працівники, з якими приходиться ділити офіс щоденно, подобаються чверті кількості людей. Більше половини людей в компанії відносяться досить позитивно до колег, їм подобається колектив, в якому вони працюють. Щодо відносин з більшістю колег в колективі, то 42% мають ділові відносини, 15% - дружні, 41% - приятельські, 2% перебувають у конфліктних відносинах.
Статистика опитування українців показала, що 5% співробітників постійно дратуються через колег. 72% співробітників час від часу дратуються, в залежності від ситуації, настрою та інших факторів.
Загалом, існує багато дій колег, які драють більше за всього. Ми змогли виділити основні, найбільш популярні.
Інтриги, доноси, лицемірство – найбільш основні риси, які так дратують українців, які працюють в офісах. Якщо в вашій компанії також це присутнє, то основним виходом при цьому буде не реагувати на це ніяк, і не сприймати. Ще краще, максимально відгородити себе від цього і не включатися в це.
Плітки, розпускання чуток на другому місті, що дратує на робочому місті спеціалістів. Це й справді дуже неприємно. Та е неприємніше стає, коли ці чутки зачіпають вас. Дуже важко стає ніяк не реагувати на це чи тримати себе в руках. Тому потрібно максимально зусиль, щоб тримати себе у спокої.
На третьому місці, що так дратує українців – це лінь та небажання працювати на повну міць. Це дуже часто відбувається з тими, хто не полюбляє працювати не покладаючи рук, хто лінується, чи постійно відкладає роботу на потім, не хвилюючись, що її виконання впливає на роботу співпрацівника. А ось співпрацівник дуже часто від цього потерпає.
Ще в топ найбільш дратівливих речей в офісі відносяться постійна балаканина не по ділу, порожні розмови, гучна мова. Якщо в офісі є такі працівники, які порушують ці умови комфортного перебування інших співробітників, то спробуйте їм зробити зауваження чи звернутися до начальника із зауваженням.
У вирішенні цих питань, які дратують вас у працівниках в офісі, не забувайте про морально-етичні норми та не нашкодьте до їх звільнення з роботи.
У цьому матеріалі вашій увазі пропонується цікава й подекуди драматична історія злету й занепаду нідерландських техно піонерів, які змінили ландшафт сучасної цивілізації.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.