Яким би дружнім не був колектив, в якому ви працюєте, все одно є люди, які подобаються вам менше за всіх інших в колективі. Найчастіше це люди, які чимось вас дратують своєю поведінкою чи манерою спілкування. Нам стало цікаво, що входить у список найбільших дратівливих факторів для українців. Мова йде, звісно, про тих, хто працює в офісі, а не на фрілансі, тобто взаємодіює з усім колективом майже щодня.
Працівники, з якими приходиться ділити офіс щоденно, подобаються чверті кількості людей. Більше половини людей в компанії відносяться досить позитивно до колег, їм подобається колектив, в якому вони працюють. Щодо відносин з більшістю колег в колективі, то 42% мають ділові відносини, 15% - дружні, 41% - приятельські, 2% перебувають у конфліктних відносинах.
Статистика опитування українців показала, що 5% співробітників постійно дратуються через колег. 72% співробітників час від часу дратуються, в залежності від ситуації, настрою та інших факторів.
Загалом, існує багато дій колег, які драють більше за всього. Ми змогли виділити основні, найбільш популярні.
Інтриги, доноси, лицемірство – найбільш основні риси, які так дратують українців, які працюють в офісах. Якщо в вашій компанії також це присутнє, то основним виходом при цьому буде не реагувати на це ніяк, і не сприймати. Ще краще, максимально відгородити себе від цього і не включатися в це.
Плітки, розпускання чуток на другому місті, що дратує на робочому місті спеціалістів. Це й справді дуже неприємно. Та е неприємніше стає, коли ці чутки зачіпають вас. Дуже важко стає ніяк не реагувати на це чи тримати себе в руках. Тому потрібно максимально зусиль, щоб тримати себе у спокої.
На третьому місці, що так дратує українців – це лінь та небажання працювати на повну міць. Це дуже часто відбувається з тими, хто не полюбляє працювати не покладаючи рук, хто лінується, чи постійно відкладає роботу на потім, не хвилюючись, що її виконання впливає на роботу співпрацівника. А ось співпрацівник дуже часто від цього потерпає.
Ще в топ найбільш дратівливих речей в офісі відносяться постійна балаканина не по ділу, порожні розмови, гучна мова. Якщо в офісі є такі працівники, які порушують ці умови комфортного перебування інших співробітників, то спробуйте їм зробити зауваження чи звернутися до начальника із зауваженням.
У вирішенні цих питань, які дратують вас у працівниках в офісі, не забувайте про морально-етичні норми та не нашкодьте до їх звільнення з роботи.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.