Яким би дружнім не був колектив, в якому ви працюєте, все одно є люди, які подобаються вам менше за всіх інших в колективі. Найчастіше це люди, які чимось вас дратують своєю поведінкою чи манерою спілкування. Нам стало цікаво, що входить у список найбільших дратівливих факторів для українців. Мова йде, звісно, про тих, хто працює в офісі, а не на фрілансі, тобто взаємодіює з усім колективом майже щодня.
Працівники, з якими приходиться ділити офіс щоденно, подобаються чверті кількості людей. Більше половини людей в компанії відносяться досить позитивно до колег, їм подобається колектив, в якому вони працюють. Щодо відносин з більшістю колег в колективі, то 42% мають ділові відносини, 15% - дружні, 41% - приятельські, 2% перебувають у конфліктних відносинах.
Статистика опитування українців показала, що 5% співробітників постійно дратуються через колег. 72% співробітників час від часу дратуються, в залежності від ситуації, настрою та інших факторів.
Загалом, існує багато дій колег, які драють більше за всього. Ми змогли виділити основні, найбільш популярні.
Інтриги, доноси, лицемірство – найбільш основні риси, які так дратують українців, які працюють в офісах. Якщо в вашій компанії також це присутнє, то основним виходом при цьому буде не реагувати на це ніяк, і не сприймати. Ще краще, максимально відгородити себе від цього і не включатися в це.
Плітки, розпускання чуток на другому місті, що дратує на робочому місті спеціалістів. Це й справді дуже неприємно. Та е неприємніше стає, коли ці чутки зачіпають вас. Дуже важко стає ніяк не реагувати на це чи тримати себе в руках. Тому потрібно максимально зусиль, щоб тримати себе у спокої.
На третьому місці, що так дратує українців – це лінь та небажання працювати на повну міць. Це дуже часто відбувається з тими, хто не полюбляє працювати не покладаючи рук, хто лінується, чи постійно відкладає роботу на потім, не хвилюючись, що її виконання впливає на роботу співпрацівника. А ось співпрацівник дуже часто від цього потерпає.
Ще в топ найбільш дратівливих речей в офісі відносяться постійна балаканина не по ділу, порожні розмови, гучна мова. Якщо в офісі є такі працівники, які порушують ці умови комфортного перебування інших співробітників, то спробуйте їм зробити зауваження чи звернутися до начальника із зауваженням.
У вирішенні цих питань, які дратують вас у працівниках в офісі, не забувайте про морально-етичні норми та не нашкодьте до їх звільнення з роботи.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.