Вміти правильно висловити подяку – не так уже й просто. Якщо ви мали щастя (чи нещастя) попрацювати на багатьох роботах за життя, вам чудово відомий той факт, що багато людей просто не вміють дякувати. Когось не привчили цьому в дитинстві, хтось просто соромиться висловити свою вдячність, бо переживає, що ці слова не сприйняли як лестощі абощо. Але нещодавні дослідження свідчать, що висловлювання подяки колегам позитивно впливає на роботу серця, зменшує рівень стресу.
Давайте розглянемо це питання докладніше – чому потрібно висловлювати подяку колегам по роботі та як правильно це робити.
Дослідники з Університету Каліфорнії міста Сан-Дієґо дійшли висновку, що висловлювання подяки колегам по роботі покращує реакцію на стрес. Це означає, що вміння дякувати тим людям, які щодня пліч-о-пліч працюють з вами в одній компанії, зменшує ризик появи небезпечних захворювань. Адже всі ми чудово знаємо, яку руйнівну дію на наш організм чинить непомірний рівень стресу. І якщо ви раніше не мали такої звички – дякувати колегам – настав час це змінити. І навчитися це робити.
Особливо потрібно навчитися цьому вмінню, якщо ваша робота супроводжується стресовими завданнями. Чим більше стресу при виконанні завдань, тим уважнішим потрібно бути до своїх колег, своєї команди. Якщо кожен учасник команди буде підтримувати інших учасників, такій команді можна довіряти найскладніші завдання.
Але як правильно висловлювати свою вдячність своїм же колегам? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua.
І ніби це цілком очевидні речі, чи не так? Здавалося б, кожен працівник повинен докладати щоденних зусиль, щоб вирішувати робочі завдання максимально швидко та ефективно. Але не будемо забувати за професійне вигорання, проблеми в особистому житті тощо. Такі речі без нашого на те запрошення втручаються в робочий процес і завдають йому суттєвої шкоди. Люди-емпати, люди з вмінням ставити себе на місце інших людей чудово розуміють, що в наших теперішніх умовах просто якісно та відповідально виконувати свою роботу – це вже чимале досягнення. Адже стрес, який щодня відчувають мільйони українців, непомірно високий.
Тому не забувайте час від часу дякувати своїм колегам просто так. І не зовсім «просто так», як ми вже з’ясували. А за їхні щоденні зусилля, за виконану ними роботу.
Не зайвим також буде час від часу нагадувати колегам, що ви цінуєте їхні сильні сторони: позитивні якості характеру – доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, професійні вміння тощо. Усім нам подобається чути приємні про нас речі, особливо якщо вони сказані від щирого серця. Тому візьміть собі за правило декілька разів на тиждень висловлювати подяку своїм колегам по роботі. І навіть якщо вони не навчені цій чудовій звичці – можливо, вони надихнуться вашим прикладом і теж візьмуть собі за правило дякувати вам та іншим колегам.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?