UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Чому колегам по роботі потрібно дякувати, і як правильно це робити?

Чому колегам по роботі потрібно дякувати, і як правильно це робити?

13.06.2022 988
Чому колегам по роботі потрібно дякувати, і як правильно це робити?

Чому колегам по роботі потрібно дякувати, і як правильно це робити?

13.06.2022     988

Вміти правильно висловити подяку – не так уже й просто. Якщо ви мали щастя (чи нещастя) попрацювати на багатьох роботах за життя, вам чудово відомий той факт, що багато людей просто не вміють дякувати. Когось не привчили цьому в дитинстві, хтось просто соромиться висловити свою вдячність, бо переживає, що ці слова не сприйняли як лестощі абощо. Але нещодавні дослідження свідчать, що висловлювання подяки колегам позитивно впливає на роботу серця, зменшує рівень стресу.

Давайте розглянемо це питання докладніше – чому потрібно висловлювати подяку колегам по роботі та як правильно це робити.

Про що свідчать дослідження?

Дослідники з Університету Каліфорнії міста Сан-Дієґо дійшли висновку, що висловлювання подяки колегам по роботі покращує реакцію на стрес. Це означає, що вміння дякувати тим людям, які щодня пліч-о-пліч працюють з вами в одній компанії, зменшує ризик появи небезпечних захворювань. Адже всі ми чудово знаємо, яку руйнівну дію на наш організм чинить непомірний рівень стресу. І якщо ви раніше не мали такої звички – дякувати колегам – настав час це змінити. І навчитися це робити.

Особливо потрібно навчитися цьому вмінню, якщо ваша робота супроводжується стресовими завданнями. Чим більше стресу при виконанні завдань, тим уважнішим потрібно бути до своїх колег, своєї команди. Якщо кожен учасник команди буде підтримувати інших учасників, такій команді можна довіряти найскладніші завдання.

Як правильно висловлювати подяку?

Але як правильно висловлювати свою вдячність своїм же колегам? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua.

«Я ціную зусилля, які ти прикладаєш щодня, щоб проєкт рухався швидше…»

І ніби це цілком очевидні речі, чи не так? Здавалося б, кожен працівник повинен докладати щоденних зусиль, щоб вирішувати робочі завдання максимально швидко та ефективно. Але не будемо забувати за професійне вигорання, проблеми в особистому житті тощо. Такі речі без нашого на те запрошення втручаються в робочий процес і завдають йому суттєвої шкоди. Люди-емпати, люди з вмінням ставити себе на місце інших людей чудово розуміють, що в наших теперішніх умовах просто якісно та відповідально виконувати свою роботу – це вже чимале досягнення. Адже стрес, який щодня відчувають мільйони українців, непомірно високий.

Тому не забувайте час від часу дякувати своїм колегам просто так. І не зовсім «просто так», як ми вже з’ясували. А за їхні щоденні зусилля, за виконану ними роботу.

«Я ціную в тобі твою працьовитість/відповідальність/ваш_варіант…»

Не зайвим також буде час від часу нагадувати колегам, що ви цінуєте їхні сильні сторони: позитивні якості характеру – доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, професійні вміння тощо. Усім нам подобається чути приємні про нас речі, особливо якщо вони сказані від щирого серця. Тому візьміть собі за правило декілька разів на тиждень висловлювати подяку своїм колегам по роботі. І навіть якщо вони не навчені цій чудовій звичці – можливо, вони надихнуться вашим прикладом і теж візьмуть собі за правило дякувати вам та іншим колегам.

Читайте також

  • Розвиваємо дисциплінованість — найдієвіші поради 5 березень, 2025

    Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.

  • Бізнес і нещирі люди — кого з homo sapiens краще уникати? 3 березень, 2025

    Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.

  • Розвиваємо креативність з користю для здоров’я, ментального і фізичного 1 березень, 2025

    Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.

  • Робота з дому і «дивні звички» — привід для занепокоєння чи ні?28 лютий, 2025

    Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.

  • Soft skills і сучасний ринок праці: як привабити найкращого роботодавця26 лютий, 2025

    Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.


↑ Вгору