Вміти правильно висловити подяку – не так уже й просто. Якщо ви мали щастя (чи нещастя) попрацювати на багатьох роботах за життя, вам чудово відомий той факт, що багато людей просто не вміють дякувати. Когось не привчили цьому в дитинстві, хтось просто соромиться висловити свою вдячність, бо переживає, що ці слова не сприйняли як лестощі абощо. Але нещодавні дослідження свідчать, що висловлювання подяки колегам позитивно впливає на роботу серця, зменшує рівень стресу.
Давайте розглянемо це питання докладніше – чому потрібно висловлювати подяку колегам по роботі та як правильно це робити.
Дослідники з Університету Каліфорнії міста Сан-Дієґо дійшли висновку, що висловлювання подяки колегам по роботі покращує реакцію на стрес. Це означає, що вміння дякувати тим людям, які щодня пліч-о-пліч працюють з вами в одній компанії, зменшує ризик появи небезпечних захворювань. Адже всі ми чудово знаємо, яку руйнівну дію на наш організм чинить непомірний рівень стресу. І якщо ви раніше не мали такої звички – дякувати колегам – настав час це змінити. І навчитися це робити.
Особливо потрібно навчитися цьому вмінню, якщо ваша робота супроводжується стресовими завданнями. Чим більше стресу при виконанні завдань, тим уважнішим потрібно бути до своїх колег, своєї команди. Якщо кожен учасник команди буде підтримувати інших учасників, такій команді можна довіряти найскладніші завдання.
Але як правильно висловлювати свою вдячність своїм же колегам? Давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua.
І ніби це цілком очевидні речі, чи не так? Здавалося б, кожен працівник повинен докладати щоденних зусиль, щоб вирішувати робочі завдання максимально швидко та ефективно. Але не будемо забувати за професійне вигорання, проблеми в особистому житті тощо. Такі речі без нашого на те запрошення втручаються в робочий процес і завдають йому суттєвої шкоди. Люди-емпати, люди з вмінням ставити себе на місце інших людей чудово розуміють, що в наших теперішніх умовах просто якісно та відповідально виконувати свою роботу – це вже чимале досягнення. Адже стрес, який щодня відчувають мільйони українців, непомірно високий.
Тому не забувайте час від часу дякувати своїм колегам просто так. І не зовсім «просто так», як ми вже з’ясували. А за їхні щоденні зусилля, за виконану ними роботу.
Не зайвим також буде час від часу нагадувати колегам, що ви цінуєте їхні сильні сторони: позитивні якості характеру – доброзичливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, професійні вміння тощо. Усім нам подобається чути приємні про нас речі, особливо якщо вони сказані від щирого серця. Тому візьміть собі за правило декілька разів на тиждень висловлювати подяку своїм колегам по роботі. І навіть якщо вони не навчені цій чудовій звичці – можливо, вони надихнуться вашим прикладом і теж візьмуть собі за правило дякувати вам та іншим колегам.
Для наших Кращих Роботодавців!
Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.
Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.