Колектив, у якому робота стає плідною, а співробітники об’єднуються у команду однодумців – це справжня перемога. До такого стану прагне кожен керівник. Однак задля цього працівникампотрібно розвивати у собі певні якості, паралельно позбавляючись від звичок, що погано впливають на кінцевий результат.
У кожній компанії робочий процес – це послідовність законів та правил. Не варто ними нехтувати, особливо новачкам. Якщо вчасно відпрацювати певні навички, уникати або звести до мінімуму шкідливі звички, засновані на інертності, ліні, можна легко поліпшити стан речей, швидше досягти не тільки командного, але й особистого результату.
Розглянемо ряд факторів, що уповільнюють або заважають отримати результат:
Ступінь відповідальності визначає кар'єрну градацію у колективі. При цьому керівник приймає рішення, контролює дії виконавця. Важливо підтримувати дружні відносини, не переходячи на «панібратство». Доречність і дотримання меж дозволить у будь-якій складній ситуації перебувати в рамках ділових відносин, не спекулюючи особистими слабостями, обом, як начальнику, так і співробітникові.
Найталановитіші, неординарні особистості, якщо тільки вони не займаються творчістю, знецінюються без колективу. Командна співпраця прискорює процес, робить його злагодженим, досконалим на кожному робочому етапі. Вважається, що почати діяти разом – значить мати 50% забезпеченого успіху. Іншою стороною питання є неформальне спілкування у колі колективу: корпоративи, поїздки за місто, спільний відпочинок. Якщо немає особливих особистих причин для відсутності, таку позицію можуть сприйняти як зневагу.
Перебуваючи у щільному спілкуванні з колегами, нерідко можна дізнатися різні подробиці про особисте життя. Це дуже цікаво, але не має гарантії, що поширення чужих таємниць не стане причиною виникнення конфлікту між співпрацівниками. У будь-якому разі, якщо накипіло, «невинні розмови» і «промивання кісток» колегам можуть відбуватися поза роботою, коли є впевненість, що не почують.
Внутрішній спокій, вміння тримати себе в рамках дозволеного допомагає уникнути невдоволення і обурення, а, можливо, і санкцій з боку адміністрації в самих різних робочих ситуаціях. Припустимо, у фірмі поблажливо відносяться до незначних запізнень співробітників. Однак звичка постійно затримуватися може погано закінчитися. Та й кому сподобається, що безкоштовна кава, печиво закінчуються занадто швидко?
Робота з людьми вимагає постійного контролю емоційного фону. Яким би складним, відповідальним не було заняття, професія або проект, що виконується, психоемоційна розрядка піде тільки на користь справі. Зняти напруження, згладити обстановку безневинним жартом —значить зберегти внутрішню рівновагу, залишатися спокійною та врівноваженою людиною у будь-якій нестандартній ситуації. Деякі народжуються з цим даром, іншим треба тренуватися, щоб з успіхом йому навчитися.
У кожного є свій темпоритм в роботі. Усіх людей можна умовно розділити на хороших виконавців та керівників (в залежності від уміння себе організовувати на робочому місці). Встигнути все в термін можна, якщо взяти відповідальність за свої вчинки. Поділяючи увесь масив праці на певні етапи, вдасться робити їх за короткий відрізок часу, нікуди не запізнюючись. В іншому випадку з'являється поспіх, недбалість, а, отже, можливі провали. Робочий час однаково вимагає дбайливого ставлення від виконавця та керівника.
Одним з лідерів у професійному та особистому спілкуванні вважається електронна пошта. Саме вона взяла на себе роль провідника у ділових відносинах між партнерами, компаніями, споживачами. Звичка ігнорувати або невчасно відповідати на листи погано характеризує абонента. Так само, як небажання своєчасно відповідати на вхідні дзвінки, повідомлення. Не треба бути цілодобово у доступі, однак потрібно залишатися на зв'язку у робочі години.
І декілька золотих слів: «Проблеми бувають великі і маленькі, однак не треба їх боятися, їх необхідно вирішувати». Намагайтеся проявляти ініціативу та пам’ятайте, як треба поводитися на робочому місці.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.