UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Десять поганих звичок на роботі

Десять поганих звичок на роботі

29.04.2020 402
Десять поганих звичок на роботі

Десять поганих звичок на роботі

29.04.2020     402

Колектив, у якому робота стає плідною, а співробітники об’єднуються у команду однодумців – це справжня перемога. До такого стану прагне кожен керівник. Однак задля цього працівникампотрібно розвивати у собі певні якості, паралельно позбавляючись від звичок, що погано впливають на кінцевий результат.

У кожній компанії робочий процес – це послідовність законів та правил. Не варто ними нехтувати, особливо новачкам. Якщо вчасно відпрацювати певні навички, уникати або звести до мінімуму шкідливі звички, засновані на інертності, ліні, можна легко поліпшити стан речей, швидше досягти не тільки командного, але й особистого результату.

Звички, які «виходять боком»

Розглянемо ряд факторів, що уповільнюють або заважають отримати результат:

  • Відсутність субординації у парі керівник-підлеглий.
  • Відсутність командного духу, відстороненість, інертність.
  • Поширення пліток на роботі
  • Відсутність міри, занадто багато свободи
  • Знервовані відносини на роботі, не вміння розрядити обстановку, відсутність почуття гумору
  • Відсутність впорядкованого планування або звичка робити все в останню хвилину
  • «Забудькуватість» відносно засобів сучасної комунікації

Ступінь відповідальності визначає кар'єрну градацію у колективі. При цьому керівник приймає рішення, контролює дії виконавця. Важливо підтримувати дружні відносини, не переходячи на «панібратство». Доречність і дотримання меж дозволить у будь-якій складній ситуації перебувати в рамках ділових відносин, не спекулюючи особистими слабостями, обом, як начальнику, так і співробітникові.

Найталановитіші, неординарні особистості, якщо тільки вони не займаються творчістю, знецінюються без колективу. Командна співпраця прискорює процес, робить його злагодженим, досконалим на кожному робочому етапі. Вважається, що почати діяти разом – значить мати 50% забезпеченого успіху. Іншою стороною питання є неформальне спілкування у колі колективу: корпоративи, поїздки за місто, спільний відпочинок. Якщо немає особливих особистих причин для відсутності, таку позицію можуть сприйняти як зневагу.

погані звчики на роботі

Перебуваючи у щільному спілкуванні з колегами, нерідко можна дізнатися різні подробиці про особисте життя. Це дуже цікаво, але не має гарантії, що поширення чужих таємниць не стане причиною виникнення конфлікту між співпрацівниками. У будь-якому разі, якщо накипіло, «невинні розмови» і «промивання кісток» колегам можуть відбуватися поза роботою, коли є впевненість, що не почують.

Внутрішній спокій, вміння тримати себе в рамках дозволеного допомагає уникнути невдоволення і обурення, а, можливо, і санкцій з боку адміністрації в самих різних робочих ситуаціях. Припустимо, у фірмі поблажливо відносяться до незначних запізнень співробітників. Однак звичка постійно затримуватися може погано закінчитися. Та й кому сподобається, що безкоштовна кава, печиво закінчуються занадто швидко?

Робота з людьми вимагає постійного контролю емоційного фону. Яким би складним, відповідальним не було заняття, професія або проект, що виконується, психоемоційна розрядка піде тільки на користь справі. Зняти напруження, згладити обстановку безневинним жартом —значить зберегти внутрішню рівновагу, залишатися спокійною та врівноваженою людиною у будь-якій нестандартній ситуації. Деякі народжуються з цим даром, іншим треба тренуватися, щоб з успіхом йому навчитися.

У кожного є свій темпоритм в роботі. Усіх людей можна умовно розділити на хороших виконавців та керівників (в залежності від уміння себе організовувати на робочому місці). Встигнути все в термін можна, якщо взяти відповідальність за свої вчинки. Поділяючи увесь масив праці на певні етапи, вдасться робити їх за короткий відрізок часу, нікуди не запізнюючись. В іншому випадку з'являється поспіх, недбалість, а, отже, можливі провали. Робочий час однаково вимагає дбайливого ставлення від виконавця та керівника.

Одним з лідерів у професійному та особистому спілкуванні вважається електронна пошта. Саме вона взяла на себе роль провідника у ділових відносинах між партнерами, компаніями, споживачами. Звичка ігнорувати або невчасно відповідати на листи погано характеризує абонента. Так само, як небажання своєчасно відповідати на вхідні дзвінки, повідомлення. Не треба бути цілодобово у доступі, однак потрібно залишатися на зв'язку у робочі години.

І декілька золотих слів: «Проблеми бувають великі і маленькі, однак не треба їх боятися, їх необхідно вирішувати». Намагайтеся проявляти ініціативу та пам’ятайте, як треба поводитися на робочому місці.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору