Розуміння необхідності залишати роботу «за порогом», перед дверима дому, через деякий час, приходить до кожної працюючої людини, проте, «узяти й просто залишити», буває доволі складним завданням, у деяких випадках – майже нездійсненним.
Гарною роботою, людина завжди, а особливо в теперішні буремні часи, дорожить, а якщо її робота – це справа, якою вона займається залюбки, вимоги «не заносити» свої робочі справи додому сприймаються, навіть, неприродньо.
За статистикою численних соціологічних досліджень, майже половина працівників продовжують, навіть, вдома періодично перевіряти робочу пошту, при тому, що не мають таких спеціальних обов’язків. На думку більшості респондентів, що потрапили до цієї категорії, ця звичка дозволяє «тримати рук на пульсі» професійного життя, завжди бути готовим та не займає надто багато часу. Учасникам досліджень пропонували пройти маленький експеримент- перевірити поштові скриньки та відповісти на декілька не складних за «робочих запитань» у листах, фіксуючи при цьому час.
Респонденти, що погодилися на експеримент були вкрай здивовані. Коли побачили скільки часу, в середньому, в них віднімають такі прості процедури, як вмикання комп’ютера, перехід до поштового сервісу, відкривання листів, читання та написання короткої відповіді. У випадках, коли пошта вдома перевіряється кілька разів на день, на приклад на вихідних – сумарний час, що робота забирає у відпочинка людини та його близьких, сягав показників у три та, навіть, більше години.
Можна посперечатися, апелюючи до того, що три зайві години, що людина присвячує улюбленій справі – це самісінький плюс. Але, інші дослідження виявили надто високий процент швидкого професійного вигоряння, саме в тих працівників, хто має таку звичку, як «доробляти» вдома. Погодьтеся, що це вже доволі серйозна загроза, що наражає на небезпеку як бажану роботу, так й здоров’я людини, нерідко призводячи до появи зайвих проблем у відносинах в родині.
Тому не треба сперечатися, а краще зрозуміти необхідність «пере налаштування» своїх думок, після кінця робочого дня, перед приходом додому. А для того, щоб це вдалося швидко та без нервової напруги, пропонуємо кілька дієвих порад, як привчити себе до виключного відпочинку, перетинаючи поріг оселі.
Ті, хто зміг й кинув палити, зрозуміють одразу, що таке «домовитися із самим собою». Та, навіть, й люди, що не мали взагалі цієї шкідливої звички, хоча би раз у своєму житті, стикалися з тим, як ця «мантра» працює.
Тож, треба домовитися з собою, що працювати вам можна лише протягом терміну, що ви самі встановлюєте. До звичайного таймінгу, що ви витрачаєте на роботу, згідно з вашим договором, та дорогу до неї, сміливо накиньте пару годин, по одній на перед робочий термін, та на після робочий.
Перша година допоможе вам налаштуватися на роботу, зібратися з думками, підготуватися та т.і. Остання – дозволить проаналізувати перебіг робочого дня, відмітити термінові справи на ранок, та, можливо, разок перевірити вдома ту саму пошту, звичайно, якщо від роботи до оселі не далеко. Головне, забороніть собі робити будь що, пов’язане із роботою, після того. як додаткова година буде вичерпана.
Й знову без наявності ретельно складеного плану, мало що вийде з такої затії. Вам треба розписати свій день, а особливо його частину, що починається ввечері після роботи, буквально по хвилинам. Якщо подумати, то завжди можна знайти чим корисним ви можете зайнятися вдома.
Навіть, якщо таких справ немає, займіть себе будь-чим, щоб не витрачати цей час на думки про роботу та тероризування поштових скриньок. Посумував таким чином за улюбленою роботою, ви з більшим ентузіазмом розпочнете свій наступний робочий день.
Звичайно, мова не йде про відмову від виконання чогось дійсно термінового та вкрай важливого. Таке трапляється не часто й вам має вистачати робочого часу на те, щоб виконувати свої завдання. Ну, добре, буває що й не вистачає. Але, це нічого не міняє. Окрім надтермінових завдань з порятунку світу, навчиться казати «ні», навіть, якщо шеф натякає на те, що «можна подивитися ці папери сьогодні вдома».
Таку роботу, краще переносити на наступний ранок, та навіть, приходити на роботу трохи раніше, коли справа й дійсно цього варта.
Якщо, ви взагалі працюєте вдома, то ретельно плануйте свій день, розподіляючи його на робочий час та час на інші справи. Намагайтеся суворо дотримуватися свого плану, щоб не плутати «роботу з життям» у негативному сенсі цього виразу.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.