RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Методы управления персоналом
  5. Ефективні рекомендації що до організації трудового колективу

Ефективні рекомендації що до організації трудового колективу

3.11.2018 561Автор: Лоліта Платошкіна
Ефективні рекомендації що до організації трудового колективу

Ефективні рекомендації що до організації трудового колективу

3.11.2018     561Автор: 

Організація трудового колективу – перше з чого слід розпочати роботодавцю побудову бізнес-команди. Окрім того, кожний досвідчений керівник розуміє, що організація трудового колективу повинна відбуватися систематично, бо це запорука позитивного командного духу та результативності праці. Отже, Jobs.ua підібрали для роботодавців найбільш ефективні поради, які допоможуть організувати трудову діяльність колективу та налаштувати спеціалістів на результативну роботу.

Однією з найбільш результативних форм організації бізнес-команди є наради та мітинги. Основна ціль таких зборів є інформування співробітників про новини компанії, мотивація кожного, пошук ідей та шляхів вирішення того чи іншого завдання.

Три позитивних аспекти колективних зборів:

  • зарядження та налаштування робочого колективу на якийсь проект чи діяльність,
  • обмін особистими думками, ідеями, досвідом за для вирішення завдань,
  • керівник виховує свої лідерські та організаторські якості.

Наради та мітинги – ефективна форма організації команди

Як ви вже встигли зрозуміти, наради та мітинги дуже ефективно допомагають в упорядкуванні роботи команди. Керівнику залишається лише грамотно провести нараду таким чином, щоб досягти цієї мети. Дтримуйтесь наступних правил, що до проведення нарад та мітингів, щоб отримати ефективні результати.

Нарада чи мітинг повинні носити систематичний характер. Обов’язково визначтесь, скільки мітингів треба провести в місяць і назначте дати заздалегідь. Можливо це буде зустріч кожного понеділка, чи менше зустрічей, але команда повинна знати заздалегідь дати зустрічей. Це допоможе їм підготуватися до мітингу та бути готовим приймати участь у обговоренні поточних питань.

Успішністю проведення зборів можна вважати результат пошуку відповідей на питання. Тож перевіряйте уважно, щоб під кінець зустрічі всі завдання були роздані і обговорені шляхи їх вирішення. Для цього краще керівнику нотувати порядок денний зборів.

Не забувайте мотивувати свою команду. Рутина, якщо ви лише даєте завдання і навішуєте на спеціалістів ще більше проблем. Їх треба заінтригувати результатами виконаної роботи. Для цього можете провести приклад, як добре впоралась команда з минулими проектами та виділити окремих спеціалістів з колективу. Це підніме дух команди і окремих лідерів.

Останнє, не використовуйте час мітингу на безглузді питання. Це витрачає суспільний час.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх