Організація трудового колективу – перше з чого слід розпочати роботодавцю побудову бізнес-команди. Окрім того, кожний досвідчений керівник розуміє, що організація трудового колективу повинна відбуватися систематично, бо це запорука позитивного командного духу та результативності праці. Отже, Jobs.ua підібрали для роботодавців найбільш ефективні поради, які допоможуть організувати трудову діяльність колективу та налаштувати спеціалістів на результативну роботу.
Однією з найбільш результативних форм організації бізнес-команди є наради та мітинги. Основна ціль таких зборів є інформування співробітників про новини компанії, мотивація кожного, пошук ідей та шляхів вирішення того чи іншого завдання.
Три позитивних аспекти колективних зборів:
Як ви вже встигли зрозуміти, наради та мітинги дуже ефективно допомагають в упорядкуванні роботи команди. Керівнику залишається лише грамотно провести нараду таким чином, щоб досягти цієї мети. Дтримуйтесь наступних правил, що до проведення нарад та мітингів, щоб отримати ефективні результати.
Нарада чи мітинг повинні носити систематичний характер. Обов’язково визначтесь, скільки мітингів треба провести в місяць і назначте дати заздалегідь. Можливо це буде зустріч кожного понеділка, чи менше зустрічей, але команда повинна знати заздалегідь дати зустрічей. Це допоможе їм підготуватися до мітингу та бути готовим приймати участь у обговоренні поточних питань.
Успішністю проведення зборів можна вважати результат пошуку відповідей на питання. Тож перевіряйте уважно, щоб під кінець зустрічі всі завдання були роздані і обговорені шляхи їх вирішення. Для цього краще керівнику нотувати порядок денний зборів.
Не забувайте мотивувати свою команду. Рутина, якщо ви лише даєте завдання і навішуєте на спеціалістів ще більше проблем. Їх треба заінтригувати результатами виконаної роботи. Для цього можете провести приклад, як добре впоралась команда з минулими проектами та виділити окремих спеціалістів з колективу. Це підніме дух команди і окремих лідерів.
Останнє, не використовуйте час мітингу на безглузді питання. Це витрачає суспільний час.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.