Організація трудового колективу – перше з чого слід розпочати роботодавцю побудову бізнес-команди. Окрім того, кожний досвідчений керівник розуміє, що організація трудового колективу повинна відбуватися систематично, бо це запорука позитивного командного духу та результативності праці. Отже, Jobs.ua підібрали для роботодавців найбільш ефективні поради, які допоможуть організувати трудову діяльність колективу та налаштувати спеціалістів на результативну роботу.
Однією з найбільш результативних форм організації бізнес-команди є наради та мітинги. Основна ціль таких зборів є інформування співробітників про новини компанії, мотивація кожного, пошук ідей та шляхів вирішення того чи іншого завдання.
Три позитивних аспекти колективних зборів:
Як ви вже встигли зрозуміти, наради та мітинги дуже ефективно допомагають в упорядкуванні роботи команди. Керівнику залишається лише грамотно провести нараду таким чином, щоб досягти цієї мети. Дтримуйтесь наступних правил, що до проведення нарад та мітингів, щоб отримати ефективні результати.
Нарада чи мітинг повинні носити систематичний характер. Обов’язково визначтесь, скільки мітингів треба провести в місяць і назначте дати заздалегідь. Можливо це буде зустріч кожного понеділка, чи менше зустрічей, але команда повинна знати заздалегідь дати зустрічей. Це допоможе їм підготуватися до мітингу та бути готовим приймати участь у обговоренні поточних питань.
Успішністю проведення зборів можна вважати результат пошуку відповідей на питання. Тож перевіряйте уважно, щоб під кінець зустрічі всі завдання були роздані і обговорені шляхи їх вирішення. Для цього краще керівнику нотувати порядок денний зборів.
Не забувайте мотивувати свою команду. Рутина, якщо ви лише даєте завдання і навішуєте на спеціалістів ще більше проблем. Їх треба заінтригувати результатами виконаної роботи. Для цього можете провести приклад, як добре впоралась команда з минулими проектами та виділити окремих спеціалістів з колективу. Це підніме дух команди і окремих лідерів.
Останнє, не використовуйте час мітингу на безглузді питання. Це витрачає суспільний час.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?