Осучаснити робоче місце в офісі – та й сам офіс – допоможуть електронні пристрої на основі мікрокомп’ютера Raspberry Pi. Його можна придбати за кілька десятків доларів, а на його базі виготовити електронні пристрої, які привнесуть щось нове в атмосферу вашого офісу. Давайте розглянемо разом з Jobs.ua, які пристрої маються на увазі.
Двадцять перше століття за вікном, тому звичайний паперовий календар можна замінити електронним. Для цього вам знадобиться означений мікрокомп’ютер, монітор з виходом HDMI, SD-карта на 4 ГБ, кілька адаптерів та кабель мікро-USB, а також солідна шоколадка для вашого адміна, щоб він все це добро синхронізував між собою і підключив вам настінний «Google календар», в якому ви могли б відзначати важливі події, нагадування та багато інших корисних речей.
Знову ж таки, з допомогою мікрокомп’ютера Raspberry Pi легко автоматизувати полив квітів в офісі (звичайно, для окремо взятого підвіконня знадобиться власна автономна система). Для цього вам знадобиться, окрім мікрокомп’ютера: водяна помпа і блок живлення до неї (12-ваттні), реле, силіконові трубки, щоб під’єднати – одну до пластикової пляшки з водою, – а інші пустити від помпи до квітів. Знову ж таки, за гарну шоколадку вашому місцевому комп’ютерщику ви будете отримувати повідомлення на свою електронну скриньку про початок поливу. Не забудьте попросити системного адміна, щоб налаштував вам нагадування про поповнення запасів води у резервуарі, або, іншими словами, у звичайній пластиковій пляшці.
Цікаво, про які ви маски подумали? Маску Дарта Вейдера, маску з супергеройської комедії з Джимом Керрі, чи просту медичну маску? От про останні й піде мова. Можна спроектувати потішний візочок з медичними масками, який їздитиме по офісу і через динамік сваритиметься на тих працівників, які прийшли без маски на роботу, і хвалитиме тих, хто прийшов із маскою. А всі охочі можуть взяти маску, за що візочок виголосить окрему подяку.
Щоб спроектувати це диво, вам знадобиться: зібрати невеличкий візочок з мікродвигуном, розмістити на валізці динамік і самі медичні маски. Керувати таким візочком можна через спеціальний додаток. В будь-якому випадку, «веселі роз’їзди» по офісу з таким візочком здатні непогано підняти настрій усім співробітникам і відвідувачам.
А квадрокоптер на титульному фото – недаремно. Бо як доповнення до всіх вищеперелічених пристроїв для офісу можна разом із співробітниками зібратися і виїхати на природу, тим паче, минають останні дні літа і незабаром настане осінь (або вже настала, якщо ви восени прочитаєте цю статтю). І не лише посидіти гарно на природі, а й позапускати квадрокоптер, на який можна скинутися усією компанією, або ж попросити в керівництва компанії як нагороду за свою працю.
Корпоративний квадрокоптер – як вам ідея? З його допомогою можна буде знімати не лише відео згори ваших посиденьок на природі, а й можна буде відзняти любительський відеоролик про вашу компанію або про те, чим ви займаєтеся. А потім з відповідними хештегами викласти на Тік-Тоці та YouTube. Та й на інших інтернет-платформах теж.
Проявивши трохи креативності, можна буде непогано «засвітити» свою компанію в мережі. Це ж безкоштовна реклама, чи не так? Ну майже безкоштовна, якщо відняти вартість квадрокоптера. Але подібні заходи згуртовують людей, і це ще один доказ на користь електронних цікавинок в офіс. А зайву сотню-другу доларів на придбання мікрокомп’ютерів Raspberry Pi і солідних шоколадок сисадміну, щоб все налагодив і запрограмував як годиться – безсумнівно, жодна пристойна компанія віднайде без проблем.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».