Осучаснити робоче місце в офісі – та й сам офіс – допоможуть електронні пристрої на основі мікрокомп’ютера Raspberry Pi. Його можна придбати за кілька десятків доларів, а на його базі виготовити електронні пристрої, які привнесуть щось нове в атмосферу вашого офісу. Давайте розглянемо разом з Jobs.ua, які пристрої маються на увазі.
Двадцять перше століття за вікном, тому звичайний паперовий календар можна замінити електронним. Для цього вам знадобиться означений мікрокомп’ютер, монітор з виходом HDMI, SD-карта на 4 ГБ, кілька адаптерів та кабель мікро-USB, а також солідна шоколадка для вашого адміна, щоб він все це добро синхронізував між собою і підключив вам настінний «Google календар», в якому ви могли б відзначати важливі події, нагадування та багато інших корисних речей.
Знову ж таки, з допомогою мікрокомп’ютера Raspberry Pi легко автоматизувати полив квітів в офісі (звичайно, для окремо взятого підвіконня знадобиться власна автономна система). Для цього вам знадобиться, окрім мікрокомп’ютера: водяна помпа і блок живлення до неї (12-ваттні), реле, силіконові трубки, щоб під’єднати – одну до пластикової пляшки з водою, – а інші пустити від помпи до квітів. Знову ж таки, за гарну шоколадку вашому місцевому комп’ютерщику ви будете отримувати повідомлення на свою електронну скриньку про початок поливу. Не забудьте попросити системного адміна, щоб налаштував вам нагадування про поповнення запасів води у резервуарі, або, іншими словами, у звичайній пластиковій пляшці.
Цікаво, про які ви маски подумали? Маску Дарта Вейдера, маску з супергеройської комедії з Джимом Керрі, чи просту медичну маску? От про останні й піде мова. Можна спроектувати потішний візочок з медичними масками, який їздитиме по офісу і через динамік сваритиметься на тих працівників, які прийшли без маски на роботу, і хвалитиме тих, хто прийшов із маскою. А всі охочі можуть взяти маску, за що візочок виголосить окрему подяку.
Щоб спроектувати це диво, вам знадобиться: зібрати невеличкий візочок з мікродвигуном, розмістити на валізці динамік і самі медичні маски. Керувати таким візочком можна через спеціальний додаток. В будь-якому випадку, «веселі роз’їзди» по офісу з таким візочком здатні непогано підняти настрій усім співробітникам і відвідувачам.
А квадрокоптер на титульному фото – недаремно. Бо як доповнення до всіх вищеперелічених пристроїв для офісу можна разом із співробітниками зібратися і виїхати на природу, тим паче, минають останні дні літа і незабаром настане осінь (або вже настала, якщо ви восени прочитаєте цю статтю). І не лише посидіти гарно на природі, а й позапускати квадрокоптер, на який можна скинутися усією компанією, або ж попросити в керівництва компанії як нагороду за свою працю.
Корпоративний квадрокоптер – як вам ідея? З його допомогою можна буде знімати не лише відео згори ваших посиденьок на природі, а й можна буде відзняти любительський відеоролик про вашу компанію або про те, чим ви займаєтеся. А потім з відповідними хештегами викласти на Тік-Тоці та YouTube. Та й на інших інтернет-платформах теж.
Проявивши трохи креативності, можна буде непогано «засвітити» свою компанію в мережі. Це ж безкоштовна реклама, чи не так? Ну майже безкоштовна, якщо відняти вартість квадрокоптера. Але подібні заходи згуртовують людей, і це ще один доказ на користь електронних цікавинок в офіс. А зайву сотню-другу доларів на придбання мікрокомп’ютерів Raspberry Pi і солідних шоколадок сисадміну, щоб все налагодив і запрограмував як годиться – безсумнівно, жодна пристойна компанія віднайде без проблем.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.