Какой бы не был телефон, рабочий, домашний или мобильный, есть общие правила общения, которые стоит соблюдать..
1. Представиться.
Представление особенно нужно, если звоните первый раз. В этом случае лучше назвать своё имя, фамилию, должность и компанию.
2. Говорить кратко
Долгие телефонные разговоры не уместны в деловом общении, старайтесь говорить внятно, кратко и по сути. Если вы уверенны, что у Вас будет долгая беседа, поинтересуйтесь может ли собеседник уделить большее время. Если не сможет, уточните, когда лучше перезвонить.
3. Время ожидания
По правилам этикетам предусмотрено оптимальное количество звонков-вызовов. Их должно быть не менее четырёх, но не более десяти.
4. Конец разговора
Принято, что заканчивать разговор должен тот собеседник, который первый позвонил.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.