Какой бы не был телефон, рабочий, домашний или мобильный, есть общие правила общения, которые стоит соблюдать..
1. Представиться.
Представление особенно нужно, если звоните первый раз. В этом случае лучше назвать своё имя, фамилию, должность и компанию.
2. Говорить кратко
Долгие телефонные разговоры не уместны в деловом общении, старайтесь говорить внятно, кратко и по сути. Если вы уверенны, что у Вас будет долгая беседа, поинтересуйтесь может ли собеседник уделить большее время. Если не сможет, уточните, когда лучше перезвонить.
3. Время ожидания
По правилам этикетам предусмотрено оптимальное количество звонков-вызовов. Их должно быть не менее четырёх, но не более десяти.
4. Конец разговора
Принято, что заканчивать разговор должен тот собеседник, который первый позвонил.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.