Це фантастичне вміння – вміння миттю зосереджуватися на проблемі і знаходити можливі шляхи її рішення – не є аж таким фантастичним. Його можна так само розвинути, як вміння підтягуватися, приміром. До речі, під час підтягування, та й при виконання решти фізичних вправ, теж потрібно вміти концентруватися на тому, що ви робите. Розглянемо разом із Jobs.ua, чому це настільки важливо і як почати розвивати концентрацію.
Розвиваючи фокус і концентрацію, тобто миттю зосереджуватися на проблемі, яка вас турбує в даний момент, ви допоможете собі у всіх сферах життя. Не лише у вирішенні робочих справ, хоча у робочих справах, особливо коли гарячий період, потрібно вміти швидко концентруватися і тримати в голові навіть декілька завдань. Такі речі потребують вкрай осмисленого підходу до реальності, до аналізу інформації, яка поступає зовні, до слів і вчинків інших людей, щоб одразу ж, не гаючи зайвого часу, розпізнавати, з якими людьми маєте справу. Для чого це потрібно, це вміння? Щоб не гаяти власний безцінний час на людей, які з тієї чи іншої причини цього не заслуговують. Погоджуєтесь?
Вся сіль полягає в тому, щоб навчитися «перепрограмовувати» мозок на корисні завдання. І це можливо, хоча мозок опиратиметься перший час – бо це для нього незвично. Це для нього некомфортно, а мозок доволі швидко звикає до бездіяльності, якщо ним на повну не користуватися. Якщо його не розвивати. Мозок – вкрай енергозатратний орган, тому він чинить – зі свого боку – мудро.
Але нам така його «мудрість» не підходить, тому варто запам’ятати одну річ: почніть тренувати фокус і концентрацію прямо зараз, після прочитання цієї статті. І якщо ви займатиметеся щодня – без жодних відмазок і відмовок – повірте, досить швидко ви відчуєте, як ваш мозок «запрацював». Як ви стали думати швидше і ясніше, швидше вловлювати взаємозв’язки між речами, швидше приходити до правильного результату і т.д.
Такі чудеса можуть творити вміння фокусуватися і концентруватися. То чому б не навчитися цього вміння зараз, щоб завжди мати на ринку праці суттєву конкурентну перевагу?
Тим паче, це можна зробити самотужки. Як? Читайте далі.
В натовпі, в метро, в кав’ярні. В будь-якому людному місці. В парку, по вулиці в магазин і в магазині. Можна тренуватися так: одягаєте навушники, вмикаєте на половину потужності (більше не треба) улюблену музику, і в публічних місцях постійно тримаєте в голові думку, щоб не втрачати пильності. А раптом ззаду підбіжить собака, щоб з вами погратися, а ви злякаєтеся? Ви повинні бути готовими до таких моментів, знаючи, що в навушниках ви перестаєте чути довколишній шум.
Тільки ви зловили себе на думці, що відволіклися від уважного спостереження за вулицею, одразу ж ставите собі «мінус один» бал. І так – кожного разу. Запам’ятовуйте їх, і коли прийдете додому, запишіть число і поставте дату.
Робіть так кожного разу. З часом ви з подивом зауважите, що цих «мінусів» стало значно менше. Це може трапитися через десять днів, через місяць, або навіть більше. Неважливо, коли; забудьте про це, не концентруйтеся на цьому моменті. Концентруйтеся на описаному вище завданні. Це вже буде певний рівень володіння увагою і концентрацією.
LUMOSITY і ВІКІУМ – два чудових тренажери, які навчать вас концентрації, фокусу, вмінню приймати нестандартні рішення.
Також розвиватимуть швидкість реакції.
Вправи досить цікаві, а деякі можуть і взагалі – стати вашими улюбленими (гонки на боліді Формули-1 (на реакцію), паровозики (на вміння швидко мислити), чи визначення напрямку руху листочків (на уважність і концентрацію).
Виконуйте ці вправи щодня, відстежуйте прогрес, і результат вас через кілька місяців приємно здивує.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».