Майбутнє вже поруч. Людство, цілком серйозно готується колонізувати Марс, а надто розумні роботи та програми, спілкуються залюбки з живими користувачами соціальних мереж та, потрохи відтісняють Сапієнсів з ринку важкої фізичної праці.
Бажаєш бути затребуваним через десять-п'ятнадцять років? То приготуйся до навчання саме по тих напрямках, що вже сьогодні потребують кваліфікованих фахівців.
Це не наукова фантастика, й список навичок, вмінь та нових професій, де-які з котрих, надано нижче, презентували на щорічному бізнес-саміті у Давосі. Роботодавці та власники великих, транснаціональних бізнесів, вже об’явили майбутніх переможців.
Залишається ретельно розібратися із назвами та суттю незвичних професій, обираючи яку з них спробувати засвоїти.
Боротися із наслідками - неефективно. Треба бачити будь-яку проблему глибше, докопуючись до її коріння, аналізувати та виявляти першопричини її появи та розраховувати таке рішення, що охопить усі паралельні із проблемою аспекти, виключаючи навіть змогу виникнення яких-небудь ускладнень. Саме цим будуть займатися фахівці комплексних рішень, застосовуючи аналітику та розрахунки для вирішення задач не лише у промислових, а й в інших, життєвих сферах суспільства.
Якщо вмієте розмірковувати над проблемою чи задачею та у процесі роздумів користуєтесь критичним мисленням, ставлячи під сумнів будь-яку інформацію та будуєте багаторівневу логіку рішень – вам повезло, бо у вас є критичне мислення. До нещодавно, існуючи в якості гарного тренінгу для мозку, ця навичка буде дуже затребувана й найближчим часом, критичному мисленню будуть допомагати навчатися.
Сьогодні, під креативністю людини, розуміють її творчі риси особистості. Безперечно, без таланту ту аж ніяк, але ця креативність має бути масштабною та не укладатися в рамки лише одних творчих навичок. Креатор (англійською «творець»), має створювати «щось», гармонійно поєднуючи основний напрямок очікуваного результату із оточуючим витвір середовищем… Можливо, це зрозуміють лише креатори.
Керування людьми – процес, що дається не кожному. Керівник, кадровик, пастор, товариш та соціальний психотерапевт: ось не повний перелік того, що має вміти менеджер з людських ресурсів. На відміну від кадровика, що лише приймає людину на роботу, поверхнево вивчаючи кандидата, цей фахівець, повинен не лише розуміти кожного найманого працівника та партнера, але й мати змогу вирішення конфліктів у колективі, ефективного стимулювання та мотивування працівників.
Чимало відомих та шалено багатих власників міжнародних бізнесів, специфічні та не завжди публічні люди. Багато хто з них, й досі, відчуває себе некомфортно, коли має довге спілкування з людьми, що йому не цікаві особисто або не зрозумілі. Щоб від цього не страждав бізнес, власники наймають спеціальних зв’язних, що не тільки вміють спілкуватися з опонентом любого рівня, але ще можуть вести переговори, заключати контракти та виконувати інші дії від імені роботодавця.
На відміну від IQ, емоційний інтелект, досить нове відкриття але вже скоро, люди, що здатні розуміти, відчувати, співчувати та допомагати, стануть необхідною ланкою, що зв’яже автоматизовані заводські лінії та живий людський персонал. Тож, здатність розуміти емоції, відчувати наміри і мотивацію інших людей і свої власні, а також уміння управляти своїми емоціями та емоціями інших людей.
Під такою назвою, знаходиться це здатність розуму людини на швидке «перемикання» з осмислювання однієї задачі на іншу, з можливістю міркування над декількома завданнями одночасно. Й, хоча сьогодні, нам ще радять не навантажувати на себе багато задач, мультизадачні працівники вже очікують свого зіркового часу.
Орієнтованість на клієнта, також, виходить за межі простого спілкування продавця та покупця. Від таких робітників теж вимагатимуть розуміння людини-клієнта, для того, щоб наперед відчути та упередити усі його бажання, при цьому, на максимальну суму, що він запланував до витрат.
Більшість звичок та вмінь, напряму пов’язані із розумінням людей, можливістю ефективно спілкуватися з ними, керувати чи укладати угоди.
Також, усі навички тісно стосуються здатності мозку до швидкої обробки інформації, глибокого аналізу, критичного мислення. Як й вміння координування людських ресурсів, ці навички мають допомогти у рішенні глобальних проектів, генеруванні ідей та інших, креативних завдань.
Скоро побачимо все на власні очі
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.