Как сделать увольнение деликатным для личности сотрудника и, вместе с тем, законодательно корректным для компании?
Как уберечь имидж компании от негативной оценки ушедших сотрудников?
Что такое «правильное» увольнение?
Кого надо увольнять?
Помочь разобраться в законодательных вопросах, а также познакомится с существующими практиками и опытом увольнений украинских и иностранных компаний сможет помочь наша конференция.
Организаторы мероприятия – компании Conference House
Цели мероприятия
- обсудить все вопросы, связанные с процессом увольнения сотрудников (юридические, кадровые, безопасности, этико-психологические)
- узнать об опыте и стратегиях увольнения от специалистов ведущих компаний Украины
- обменяться с коллегами информацией и практическими наработками по процессу увольнения сотрудников
- получить консультации от ведущих специалистов в области кадрового законодательства
Целевая аудитория
- начальники/руководители отдела кадров
- инспекторы отдела кадров
- менеджеры по персоналу
- юристы по трудовому праву
- консультанты по трудовому законодательству
- представители государственных структур
Посетив конференцию, участники смогут узнать об основных стратегиях и методиках увольнения сотрудников, направленных на то, чтобы сделать этот неприятный процесс максимально безболезненным для обеих сторон: работодателя и сотрудника.
Регистрация и дополнительная информация:
(044) 517 9628, 541 18 38
6 декабря 2006 года, Киев.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.