Всего в исследовании участвовали 2700 офисных работников из Великобритании, Франции и Германии (как выяснилось, проблема устаревших компьютеров остро стоит и в этих вполне процветающих странах). Почти половина из опрошенных граждан заявили, что им приходится работать на технике, возраст которой превышает три года, и отметили, что это является самой неприятной частью их труда.
Более того, сопоставив больничные листы тех, кто работал на нормальных компьютерах, и тех, кто использовал дряхлые машины, ученые установили, что последние чаще берут отпуск по причине общего недомогания. Более того, у них чаще случались приступы хандры, связанной с неудовлетворенностью рабочим местом, что становилось непосредственным стимулом для ухода из компании, причем даже если прочие условия труда, также, как и уровень заработка в целом были удовлетворительны.
Помимо этого выяснилось, что чаще всего на устаревших компьютерах в офисах трудятся представительницы прекрасного пола. Например, в Великобритании из общего числа респондентов женщин, сидящих в офисах за старыми машинами, оказалось вдвое больше, чем мужчин.
Несмотря на все неприятные сообщения, специалисты не советуют в срочном порядке менять устаревшую технику на новую, так как, по их мнению, это может вызвать еще одно шоковое состояние, от обилия новизны.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.