RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Как лучше произвести впечатление на собеседовании

Как лучше произвести впечатление на собеседовании

10.04.2008 954

Устраиваясь на работу, не поленитесь поинтересоваться традициями дресс-кода компании. Например, в банковской сфере отношение к внешнему виду даже строже, чем в Европе, а в компаниях, где властвуют креативные идеи, появление в строгом костюме может произвести отталкивающее впечатление. И все же существуют универсальные правила в одежде для соискателей работы. Главные условия дресс-кода на собеседовании – аккуратность и умеренность.

Костюм

Лучший вариант одежды для интервью – классический костюм. Специалисты по рекрутингу советуют: цена костюма должна соответствовать окладу, на который вы претендуете. Если костюм будет дешевым, кандидату вряд ли поверят, что он занимал высокую должность; если же слишком дорогим – возникнет вопрос: каким образом у человека появились деньги при относительно невысокой оплате его прежней должности. Что касается цветовой гаммы, то не стоит использовать красный и желтый – они слишком агрессивны.

Детали

В процессе беседы обычно обращают внимание на канцелярские принадлежности: какой ручкой в каком блокноте пишете, из какой папки достаете резюме и так далее. Все эти вещи должны быть не одноразовыми, но и без выпендрежа. Если нравится следовать советам стилистов, то ручку выберите не Parker – эта марка считается слишком общедоступной. Самое «то, что надо» – швейцарский Carand'ashe.

Читайте также

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


↑ Наверх