RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Личные качества на работе
  5. Как ведут себя мужчины на рабочем месте?

Как ведут себя мужчины на рабочем месте?

3.09.2007 10455

По манере поведения в офисе можно выделить несколько типов мужчин:

1. Ботаник. Не слишком мужественный, но очень ответственный. На работе просиживает от звонка до звонка. Обладает большим багажом профессиональных знаний, но нуждается в руководстве.

2. Брутальный тип. У него – беспорядок на столе. Но он легко достанет нужный документ, поскольку только он один может в этом безобразии разобраться. Ценный работник. Но не очень представителен, не слишком опрятен. Такими «мелочами», как собственный внешний вид, он пренебрегает.

3. Карьерист. Он напоминает комсомольского работника советских времен. Опрятен, начищен до блеска, верит в рыночную экономику. Это не мешает ему подсаживать и подставлять своих коллег. Всегда бодр, энергичен, подтянут. Его основная цель – собственная карьера, больше ему не потянуть.

4. ДонЖуан. Чаще выбирает творческие профессии. Прекрасно разрядит натянутую обстановку в женском коллективе. Ни одна женщина не почувствует себя обделённой. Отношения с сотрудниками-мужчинами тоже складываются вполне дружеские.

5. Ангел. Обычно это молодой сотрудник, спасающийся от житейских и трудовых невзгод под крылом женщин постарше. Манипулируя их женскими инстинктами, он легко добивается того, что и работу за него сделают, и на футбольный матч в рабочее время отпустят, и перед начальством выгородят, и накормят.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх