Составлен список ремарок, которые, по мнению его авторов, в конечном итоге могут привести к увольнению с работы.
1. «Это не моя работа»
Если к вам обратились с вопросом или просьбой, скорее всего, на то есть причины.
2. «Да, конечно, не проблема»
Если только вы действительно имеете это в виду.
3. «Не говори никому, что я тебе это сказал(а)…»
Если это действительно тайна, оставьте ее при себе.
4. «Мне четыре года не повышали зарплату»
Большинство работодателей считает, что увеличение заработной платы зависит от производительности сотрудника, а не от срока его работы.
5. «Это не моя вина»
Если начальник указал вам на ошибку, не нужно перекладывать ответственность за нее на других людей.
6. «Честно говоря…»
Лучше говорить то, о чем хотите, прямо, не увиливая.
7. «За кого ты голосовал(а)?»
Свои политические предпочтения лучше оставить при себе, а не выносить их на всеобщее обсуждение.
8. «Вчера вечером я был «в умат»…»
Вероятно, вы не единственный, кто любит выпить после работы, однако не все рассказывают об этом начальству.
9. «У меня не хватило на это времени»
Чтобы избежать подобного ответа на вопрос, почему работа не выполнена в срок, объясните начальству, что вы можете взяться за это задание только в том случае, если «подвинете» остальные.
10. «… а не то!»
На работе ультиматумов лучше не ставить.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».