"Главное качество любого сотрудника - это его профессионализм и полное соответствие требованиям к своей позиции. Личностные качества, которыми должен обладать сотрудник, едины практически для всех профессий. Речь идет об ответственности, нацеленности на успех, коммуникабельности, умении работать в команде. Также работодатели обращают внимание на профессиональный потенциал своих сотрудников".
Cреди ключевых по ценности качеств сотрудника выделил в первую очередь готовность выходить за рамки своих должностных обязанностей (расширять их круг) и инициативность.
"Нужно понимать, что действительно ценный сотрудник никогда не попадет под сокращение. Работодатель заинтересован в том, чтобы на всех его позициях находились такие люди, который в рамках своей компетенции позволяют ему получать прибыль. Лишаясь важного сотрудника, работодатель потенциально снижает свою прибыль".
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.