"Главное качество любого сотрудника - это его профессионализм и полное соответствие требованиям к своей позиции. Личностные качества, которыми должен обладать сотрудник, едины практически для всех профессий. Речь идет об ответственности, нацеленности на успех, коммуникабельности, умении работать в команде. Также работодатели обращают внимание на профессиональный потенциал своих сотрудников".
Cреди ключевых по ценности качеств сотрудника выделил в первую очередь готовность выходить за рамки своих должностных обязанностей (расширять их круг) и инициативность.
"Нужно понимать, что действительно ценный сотрудник никогда не попадет под сокращение. Работодатель заинтересован в том, чтобы на всех его позициях находились такие люди, который в рамках своей компетенции позволяют ему получать прибыль. Лишаясь важного сотрудника, работодатель потенциально снижает свою прибыль".
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.