Підвищення на роботі – важливий та довгоочікуваний етап росту спеціаліста. Це своєрідний показник того, що спеціаліст отримав певний досвід роботи і перейшов на новий професійний рівень. Підвищення вимагає від спеціаліста оволодіння певним набором навичок, а від роботодавця - підвищення заробітної плати, нове звання спеціалісту. Але іноді з підвищенням не слід поспішати, слід почекати. Саме сьогодні і розбираємо ситуації, коли слід перечекати з підвищенням спеціалісту та роботодавцю.
Будь-який спеціаліст сподівається на кар’єрний розвиток на своєму робочому місті. Звісно, кожний спеціаліст щиро вірить в те, що він його заслуговує. Особливо молоді спеціалісти вірять в швидкий кар’єрний ріст, але з часом розуміють, що це просто неможливо без багатьох складників.
Як вже було сказано, молодим спеціалістам радимо почекати із підвищенням на роботі, якщо ще не отримано досвіду роботи в достатній мірі. Якщо ви невпевнені в рівні своїх умінь та навичок, то вам краще звернутися до свого прямого керівника або детально проаналізувати їх рівень за допомогою спеціальних формул та систем ефективності.
З підвищенням краще почекати, коли ви ще точно не визначились чим саме хочете займатися в житті. Чи ви хочете робити кар’єру по цій спеціальності, чи в найближчому майбутньому ви плануєте змінити курс своєї діяльності.
З підвищенням краще почекати, коли ви обтяжені вдома сімейними обов’язками і розумієте, що це буде віднімати у вас багато вільного часу і зусиль.
Роботодавець повинен перечекати з підвищенням співробітника, якщо бачить, що той трохи не дотягує якимись своїми знаннями чи відсутністю потрібних навичок.
Радимо також перечекати з підвищенням спеціаліста, якщо ви бачите відсутність лідерських якостей дуже важливих для керівництва.
Не давайте підвищення спеціалісту заочно, бо він гарна людина і в майбутньому точно надолужить того, чого йому не вистачає.
Не обіцяйте підвищення спеціалісту на співбесіді чи заздалегідь, якщо знаєте, що його спеціальність не вмішує в собі можливість підвищення в кар’єрі.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?