RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Методы управления персоналом
  5. Коли з підвищенням краще почекати

Коли з підвищенням краще почекати

21.02.2019 600Автор: Лоліта Платошкіна
Коли з підвищенням краще почекати

Коли з підвищенням краще почекати

21.02.2019     600Автор: 

Підвищення на роботі – важливий та довгоочікуваний етап росту спеціаліста. Це своєрідний показник того, що спеціаліст отримав певний досвід роботи і перейшов на новий професійний рівень. Підвищення вимагає від спеціаліста оволодіння певним набором навичок, а від роботодавця - підвищення заробітної плати, нове звання спеціалісту. Але іноді з підвищенням не слід поспішати, слід почекати. Саме сьогодні і розбираємо ситуації, коли слід перечекати з підвищенням спеціалісту та роботодавцю.

Будь-який спеціаліст сподівається на кар’єрний розвиток на своєму робочому місті. Звісно, кожний спеціаліст щиро вірить в те, що він його заслуговує. Особливо молоді спеціалісти вірять в швидкий кар’єрний ріст, але з часом розуміють, що це просто неможливо без багатьох складників.

Поради спеціалістам

Як вже було сказано, молодим спеціалістам радимо почекати із підвищенням на роботі, якщо ще не отримано досвіду роботи в достатній мірі. Якщо ви невпевнені в рівні своїх умінь та навичок, то вам краще звернутися до свого прямого керівника або детально проаналізувати їх рівень за допомогою спеціальних формул та систем ефективності.

З підвищенням краще почекати, коли ви ще точно не визначились чим саме хочете займатися в житті. Чи ви хочете робити кар’єру по цій спеціальності, чи в найближчому майбутньому ви плануєте змінити курс своєї діяльності.

З підвищенням краще почекати, коли ви обтяжені вдома сімейними обов’язками і розумієте, що це буде віднімати у вас багато вільного часу і зусиль.

Поради роботодавцям

Роботодавець повинен перечекати з підвищенням співробітника, якщо бачить, що той трохи не дотягує якимись своїми знаннями чи відсутністю потрібних навичок.

Радимо також перечекати з підвищенням спеціаліста, якщо ви бачите відсутність лідерських якостей дуже важливих для керівництва.

Не давайте підвищення спеціалісту заочно, бо він гарна людина і в майбутньому точно надолужить того, чого йому не вистачає.

Не обіцяйте підвищення спеціалісту на співбесіді чи заздалегідь, якщо знаєте, що його спеціальність не вмішує в собі можливість підвищення в кар’єрі.

Читайте также


↑ Наверх