Підвищення на роботі – важливий та довгоочікуваний етап росту спеціаліста. Це своєрідний показник того, що спеціаліст отримав певний досвід роботи і перейшов на новий професійний рівень. Підвищення вимагає від спеціаліста оволодіння певним набором навичок, а від роботодавця - підвищення заробітної плати, нове звання спеціалісту. Але іноді з підвищенням не слід поспішати, слід почекати. Саме сьогодні і розбираємо ситуації, коли слід перечекати з підвищенням спеціалісту та роботодавцю.
Будь-який спеціаліст сподівається на кар’єрний розвиток на своєму робочому місті. Звісно, кожний спеціаліст щиро вірить в те, що він його заслуговує. Особливо молоді спеціалісти вірять в швидкий кар’єрний ріст, але з часом розуміють, що це просто неможливо без багатьох складників.
Як вже було сказано, молодим спеціалістам радимо почекати із підвищенням на роботі, якщо ще не отримано досвіду роботи в достатній мірі. Якщо ви невпевнені в рівні своїх умінь та навичок, то вам краще звернутися до свого прямого керівника або детально проаналізувати їх рівень за допомогою спеціальних формул та систем ефективності.
З підвищенням краще почекати, коли ви ще точно не визначились чим саме хочете займатися в житті. Чи ви хочете робити кар’єру по цій спеціальності, чи в найближчому майбутньому ви плануєте змінити курс своєї діяльності.
З підвищенням краще почекати, коли ви обтяжені вдома сімейними обов’язками і розумієте, що це буде віднімати у вас багато вільного часу і зусиль.
Роботодавець повинен перечекати з підвищенням співробітника, якщо бачить, що той трохи не дотягує якимись своїми знаннями чи відсутністю потрібних навичок.
Радимо також перечекати з підвищенням спеціаліста, якщо ви бачите відсутність лідерських якостей дуже важливих для керівництва.
Не давайте підвищення спеціалісту заочно, бо він гарна людина і в майбутньому точно надолужить того, чого йому не вистачає.
Не обіцяйте підвищення спеціалісту на співбесіді чи заздалегідь, якщо знаєте, що його спеціальність не вмішує в собі можливість підвищення в кар’єрі.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?