Хороші фірмові кросівки, та ще з лімітованих серій, це наче олдскульні моделі машин чи раритетні платівки – якщо вони зберігаються в хорошому стані, їхня ціна з часом значно зростає. Отже, кросівки як інвестиція – поговоримо разом із Jobs.ua про цей оригінальний спосіб інвестування.
Мільйони людей на світі полюбляють цей зручний вид взуття. А культура захоплення кросівками зародилася ще в далеких вісімдесятих у славному місті Нью-Йорку. В чорних кварталах, звісно, де ж іще? Саме там, де зародився реп і хіп-хоп, які теж неодмінно асоціюються з молоддю в кросівках і спортивному одязі оверсайз.
Отже, чорношкірі хлопці, які любили слухати хіп-хоп і грати баскетбол, з часом стали колекціонувати найцікавіші моделі кросівок. Але справжній прорив стався у 1984 році, коли компанія Nike уклала контракт з Майклом Джорданом, який на той час уже був зіркою NBA, і до найвидатнішого гравця в історії було рукою подати. Керівництво компанії планувало продати три мільйони кросівок знаменитої, дійсно легендарної серії кросівок Air Jordan. А натомість – знаєте, скільки продали?.. сто двадцять шість мільйонів, тобто в 42 рази більше, ніж задумувалось спочатку! Ось це й називається: нечуваний, оглушливий успіх.
Так кросівки переросли своє початкове призначення і стали невід’ємною частиною людської культури. Стали символом статусу і престижу.
Говорячи про кросівки як вдалий спосіб інвестування, ми не маємо на увазі будь-які кросівки. Мова про рідкісні фірмові моделі, випущені лімітованою серією чи створені в колаборації з відомими особистостями. Ви можете не повірити, але кросівки Джордана, в яких він виходив на баскетбольний майданчик (модель Air Jordan 1), продали з аукціону Сотбі за дуже і дуже кругленьку суму – 560 тисяч доларів. А уявіть собі, скільки коштуватимуть ці кросівки через десять, двадцять років, якщо теперішній власник захоче їх продати? Завжди найдуться люди, які можуть дозволити собі подібну покупку.
Отже, купівлю рідкісних кросівок можна вважати стабільним активом. І, звичайно, для збереження їхньої вартості на ринку кросівки потрібно не носити, а зберігати в коробці неношеними. Це ж колекційна річ, хоч комусь, можливо, складно це уявити, що звичайні кросівки можуть бути великою цінністю. Як бачимо, можуть.
А все дуже просто: якщо можна випускати рідкісні кросівки у матеріальному вигляді, то чому б не робити це віртуально? Приміром, в грудні 2021 року Nike придбали компанію, яка займається дизайном та адаптацією одягу у віртуальних світах. Купувати брендовий і наворочений одяг можна буде за невзаємозамінні токени, про які ви мабуть, вже чули. Зрозуміло, що й тут прибутки будуть колосальні, і особливо збагатяться ті компанії, які першими займуть нові ринки.
Ось такі справи з інвестиціями в дорогі і рідкісні кросівки. Якщо маєте на прикметі парочку лімітованих кросівок – можливо, таки варто їх прикупити?
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.