От кандидата на должность руководителя кадрового подразделения требуется опыт работы с персоналом в течение нескольких лет, а также такие качества как контактность, профессионализм, творческое начало, организаторские способности, системное аналитическое мышление, свободное владение персональным компьютером
В числе первостепенных требований к руководству кадрами называют:
- доскональное знание подчиненных, их сильных и слабых сторон, творческого и профессионального потенциала, мотивов к трудовой деятельности, желаний, устремлений, потребностей;
- умение привить подчиненным стиль, философию, корпоративные ценности и нормы организации;
- способность постоянно держать в поле зрения достижения и просчеты работников, объективно оценивать их возможности и недостатки;
- готовность содействовать их непрерывному развитию и реализации способностей и сил;
- талант двустороннего общения, облегчающий разъяснение проводимой руководителем политики, выявление причин недовольства и разочарований подчиненных, их нужд.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.